آرشیو یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۱۹۵
حوادث
۱۰

فحاشی و درگیری پورشه سوار با پلیس مازندران

پورشه سواری که با سرعت غیرمجاز و حرکات مارپیچ در محور بابل به بابلسر درحال تردد بود توجه ماموران پلیس را به خود جلب کرد که با توجه به هشداری که به راننده متخلف داده شد توقف نکرد.

ماموران پلیس از همکاران خود در محور بابلسر به فریدونکنار خواستند که جلوی تخلفات این راننده را بگیرند که متاسفانه باز هم مورد بی توجهی قرار گرفت.

فردی که از نزدیک شاهد عینی ماجرا بود به خبرنگار فارس، گفت: حوالی ساعت 17 بعداز ظهر روز چهارشنبه یکم خرداد ماه امسال خودرو پورشه دارای سرعت غیرمجاز در جاده بابلسر به فریدونکناردر تردد بود که پس از تذکر پلیس راهور خودرو پورشه مورد نظر حاضر به توقف نشده و پس از تذکرات مجدد راننده کنترل خودرو از دست داده و به خودرو پلیس راهور برخورد کرده و باعث خسارت به خودرو سمند پلیس راهور شد.

وی ادامه داد: پس از برخورد خودرو پورشه با خودرو پلیس صاحب خودرو فردی به نام (ص- ع) شروع به فحاشی به پلیس کرد و پس از درگیری شخص مورد نظر با ماموران راهنمایی و رانندگی و پلیس خودروی این فرد به پارکینگ شهر سرخرود انتقال داده شد.

رئیس پلیس راه مازندران با تایید این خبر در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: خودروی مورد نظر توقیف شده است.

علیرضا قدمی افزود: دلیل توقیف این خودرو سرعت بالا و ارتکاب به تخلفات حادثه ساز ازجمله حرکات مارپیچ بوده است. وی اضافه کرد: پرونده تخلف این فرد صورت جلسه و به مراجع قضایی منعکس شده است.