آرشیو یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۱۹۵
حوادث
۱۰

دستگیری ضاربان پلیس راهور البرز

رئیس پلیس البرز گفت: سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو 405 که جمعه شب ضمن هتاکی و ضرب و شتم ماموران پلیس راهور فردیس، یکی از آنان را با خودرو مصدوم کردند، دستگیر شدند.

سرتیپ عباسعلی محمدیان، در گفت و گو با ایرنا افزود: شب شنبه یکی از ماموران پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس در فلکه دوم شهر فردیس، یک دستگاه خودرو پژو405 با سه سرنشین که اقدام به حرکات نمایشی و رعب و وحشت برای عابران و رانندگان می کرد را برای تذکر متوقف کرد.

وی اضافه کرد: راننده خودرو که به ظاهر وضعیت عادی نداشت از تذکر مامور پلیس عصبانی شده و پس از به حرکت درآوردن خودرو، مامور را زیر گرفته و صحنه را ترک کرد. محمدیان خاطرنشان کرد: خودرو مذکور پس از حرکت در مسیری کوتاه پشت چراغ قرمز توقف کرده که مامور حادثه دیده به همراه یکی از کارکنان وظیفه به منظور بررسی موضوع و جریمه کردن راننده به سمت خودرو حرکت کردند که در این هنگام راننده و دو نفر سرنشین آن از خودرو پیاده شده و شروع به هتاکی و ضرب و شتم ماموران کردند و به سرعت متواری شدند.

وی افزود: در این حادثه مامور پلیس راهور از ناحیه پای چپ و مامور وظیفه نیز از ناحیه سر و کتف آسیب دیدند که با حضور پرسنل کلانتری فردیس و عوامل اورژانس برای مداوا به نزدیک ترین درمانگاه محل منتقل شدند.

فرمانده انتظامی البرز، وضعیت عمومی این دومامور آسیب دیده را خوب توصیف کرد و گفت: بلافاصله شناسایی و دستگیری مسببان این حادثه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت و با بررسی جزئیات حادثه و شناسایی خودرو مذکور، راننده و دو همراه وی ساعت دو بامداد دیروز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند. وی گفت: پرونده متهمان برای رسیدگی و اجرای حکم در اختیار مقام قضائی است.