آرشیو شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۳۴۳۰
حوادث
۱۱

رخداد

اتصال برق علت آتش سوزی بازار تبریز

فرماندار تبریز گفت: اتصال برق علت آتش سوزی سرای دودری (ایکی قاپیلی) بازار تبریز است. بهروز مهدوی اظهار کرد: بر اساس بررسی های انجام شده توسط آتش نشانی و نظر کارشناسان دادگستری، اتصالات برق دلیل آتش سوزی بود که به صورت کتبی به ما اعلام شده است. وی با بیان اینکه تنها نیم درصد مساحت کل بازار آسیب دیده است، اضافه کرد: 125 مغازه از 50 تا صددرصد در این آتش سوزی آسیب دیدند که تنها 90 مغازه بیمه کامل داشتند.

دستگیری موبایل قاپ حرفه ای با 70 فقره سرقت

شرق: سرکلانتر هفتم از دستگیری یک موبایل قاپ حرفه ای با 70 فقره سرقت خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم 63 دستگاه گوشی همراه و تبلت کشف شد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: با وقوع چند فقره موبایل قاپی توسط راکب یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده کلانتری 117 جوادیه، بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران کلانتری جوادیه قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی، تصویری از چهره سارق به دست آمد، گفت: در گام بعدی مخفیگاه متهم در محدوده خیابان مرسلی مورد شناسایی قرار گرفت.

سرکلانتر هفتم پایتخت با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاهش گرفته شد، ادامه داد: تیمی از ماموران کلانتری 117 جوادیه به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند متهم را دستگیر و مخفیگاهش را بازرسی کنند.

این مقام انتظامی اعلام کرد: در بازرسی انجام شده 61 دستگاه گوشی همراه و دو دستگاه تبلت کشف شد و متهم به طور صریح به 70 فقره موبایل قاپی اعتراف کرد.

سرهنگ جلیلیان اظهار کرد: تاکنون پنج نفر از مال باختگان سارق شناسایی شده و گوشی همراه خود را تحویل گرفته اند و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.