آرشیو یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۳۹۳
حوادث
۱۹

راننده خشمگین مامور راهور را زیر گرفت

سرنشینان خودروی پژو 405 که شامگاه جمعه با زیر گرفتن یکی از ماموران و هتاکی و ضرب و شتم ماموران راهور اقدام به فرار کرده بودند، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فردیس دستگیر شدند .

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز در تشریح جزئیات این خبر به جام جم گفت: ساعت 21 جمعه مامور پلیس راهور شهرستان فردیس هنگام انجام وظیفه در فلکه دوم، یک دستگاه خودرو پژو 405 با سه سرنشین را که اقدام به حرکات نمایشی کرده و باعث وحشت عابران و سایر رانندگان شده بود، مشاهده و برای تذکر به راننده، خودرو را متوقف کرد.

وی افزود: راننده خودرو که وضعیت عادی نداشت از تذکر مامور پلیس عصبانی شد و پس از حرکت خودرو، به صورت عمد مامور را زیر گرفت و صحنه را ترک کرد. خودروی پژو پس از حرکت در مسیری کوتاه پشت چراغ قرمز توقف کرد که مامور حادثه دیده همراه یکی از کارکنان وظیفه به سمت خودرو رفته که در این هنگام راننده و دو سرنشین آن از خودرو پیاده و شروع به هتاکی و ضرب و شتم ماموران کرده و از محل گریختند.

محمدیان اظهار کرد: در این حادثه مامور پلیس راهور از ناحیه پای چپ و مامور وظیفه نیز از ناحیه سر و کتف آسیب دیدند که با حضور ماموران کلانتری فردیس و امدادگران اورژانس هر دو مصدوم به نزدیک ترین درمانگاه محل منتقل شدند که در حال حاضر حال عمومی آنها خوب است .

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری متهمان گفت: بلافاصله شناسایی و دستگیری مسببان این حادثه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان با بررسی جزئیات حادثه و شناسایی خودرو، راننده را شناسایی و ساعت 2 بامداد شنبه راننده خاطی و هر دو سرنشین را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند .