آرشیو یک‌شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۳۹۳
حوادث
۱۹

سرقت 500 میلیونی خدمتکار خائن

زن خدمتکار که پس از بیهوش کردن زن میانسال، طلاهای او را دزدیده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار جام جم، دوازدهم اردیبهشت امسال پرونده ای با موضوع سرقت خانه زن 60 ساله به شیوه بیهوشی از کلانتری 102 پاسداران در اختیار ماموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت . فرزندان این زن پس از حضور در اداره آگاهی در اظهارات خود به کارآگاهان گفتند: چندین نوبت با تلفن خانه و تلفن همراه مادرمان تماس گرفتیم اما کسی پاسخگوی تماس های ما نبود. این در حالی بود که برای انجام تمام کارهای خانه، یک نیروی خدماتی به نام مریم 43 ساله استخدام کرده بودیم و در طول چند سال گذشته نیز این خانم در خانه مادرمان حضور داشت و به او اعتماد کامل پیدا کرده بودیم. وقتی راهی خانه شدیم مادرمان بیهوش بود و طلاهایش به ارزش 500 میلیون تومان سرقت شده بود. از مریم هم خبری نبود.

کارآگاهان با شناسایی محل سکونت مریم در شهرستان شهریار و دریافت نیابت قضایی به این شهرستان اعزام شده و پی بردند مریم حدود یک هفته قبل از سرقت محل سکونتش را تغییر داده است. سرانجام دوم خرداد، متهم شناسایی و دستگیر شد.

متهم در بازجویی ها گفت: با نوشیدنی مسموم، زن صاحبخانه را بیهوش کردم و طلاهایش را به سرقت بردم. طلاهای سرقتی را به مردی در شهریار 70 میلیون تومان فروختم.