آرشیو یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۳۴۴۲
جهان
۷

«کورنلیا کوپپچ» پروفسور جامعه شناسی در گفت و گو با اشپیگل: اگر فضای عمومی گشوده تر شود، جذابیت پوپولیست های راست از بین می رود

مترجم: بیوک بوداغی
منبع: اشپیگل
«کورنلیا کوپپچ» پروفسور جامعه شناسی در دانشگاه فنی دارمشتات است. هفته نامه اشپیگل یک روز پیش از آغاز انتخابات پارلمان اتحادیه اروپا در مصاحبه ای، درباره برآمدن نیروهای راست پوپولیست با او به گفت وگو نشسته است. کوپپچ این روند را پیامد فرادستی نخبگان خودستا و لیبرال هایی می داند که کنترل اندیشه را توصیه می کنند و نیز محافل به اصطلاح روشنفکری را مقصر می داند که غالبا گرایش های نژادپرستانه دارند. کوپپچ 52 ساله، درباره واهمه ها و نگرانی های قشر متوسط و علت برآمدن احزاب راست پوپولیست پژوهش می کند. برای نگارش کتاب جدیدشان، پای صحبت اعضای حزب آلترناتیو برای آلمان (AfD) نشسته است و در گردهمایی ها و مراسم احزاب حضور یافته است.
برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.