آرشیو سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۴۰۳
ورزش
۴

خبر

سکته قلبی گزینه هدایت تیم ملی بوکس

در شرایطی که قرار بود روز گذشته سرمربی قزاقستانی تیم ملی بوکس وارد ایران شود اما این اتفاق به دلیل سکته قلبی سرمربی قزاق نیفتاد. حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس در این زمینه به جام جم گفت: ما بلافاصله پس از انتشار خبر با سرکنسولگری ایران تماس گرفتیم و موضوع را از طریق آنها جویا شدیم. ظاهرا خبر صحت دارد و این بنده خدا به دلیل سکته قلبی نتوانسته به ایران بیاید.

رئیس فدراسیون بوکس در مورد وضعیت سرمربی تیم ملی گفت: تا جایی که می دانیم بولت فعلا نمی تواند فعالیتی در زمینه ورزش داشته باشد. در حال حاضر حال ایشان مساعد نیست و حضورشان در ایران منتفی است.

گریژمن با پول کمتر در بارسا

طی یک ماه گذشته بارها رسانه های ورزشی اعلام کردند گریژمن تابستان امسال به بارسا می رود.او سال گذشته از اتلتیکو 23 میلیون یورو دریافت کرد. حالا برخی منابع خبری می گویند او حاضر شده با رقمی کمتر در بارسا بازی کند. به گزارش ساکر لینک، گریژمن قبول کرده با دستمزد سالانه حدود 17 میلیون یورو برای آبی اناری پوشان بازی کند. البته گفته می شود در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان دستمزد او بالاتر می رود.

اجازه رفتن ستاره بنفیکا صادر شد

جائو فیلیکس، ستاره پرتغالی تیم بنفیکا عملکرد درخشانی در این فصل داشت و توانست 15 گل به ثمر برساند و شش پاس گل نیز به هم تیمی هایش بدهد. عملکرد او باعث شده تا تیم های بزرگی به دنبال خرید او باشند. به گزارش مترو، فیلیپ ویرا رئیس باشگاه بنفیکا به تازگی اعلام کرد که فیلیکس می تواند در تابستان این تیم را ترک کند. منچستر یونایتد، من سیتی، یوونتوس و رئال مادرید به دنبال خرید او هستند.