آرشیو چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۰۶
حوادث
۱۰

واکنش سپاه بوشهر به نصب تصاویر سناتورهای ستم شاهی در فضای شهر

سرپرست ناحیه مالک اشتر(ع) سپاه شهرستان بوشهر نصب تصاویر سناتورهای پهلوی در نقاط مختلف بوشهر تحت عنوان مسابقه ادبی سومین دوسالانه ملی جایزه ادبی بوشهر را با صدور بیانیه ای محکوم کرد.

به گزارش تسنیم سرهنگ غلامرضا شهابی در این بیانیه عنوان کرده است: متاسفانه امسال شاهد حرکتی عجیب از طرف واحد فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر که متولی فضای فرهنگی شهر است،بودیم.

وی افزوده است: واحد فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر امسال نه تنها در فضا سازی شهری به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره ) و قیام 15 خرداد خوب عمل نکرد بلکه در یک حرکتی عجیب واستثنایی بنرهایی از بعضی افراد که سابقه ضدیت آنها با نظام و انقلاب اظهر من الشمس است و آنها را از مفاخر ادبی و هنری استان می خواند در سطح شهر نصب کرده اند که این حرکت نابخردانه سبب آزردگی خاطر جمع کثیری از شهروندان بوشهری و هنرمندان عزیز شد.

سرپرست ناحیه مالک اشتر(ع) سپاه شهرستان بوشهر بیان کرده است: صدای جمع کثیری از شهروندان بوشهری و هنرمندان که به نشان اعتراض بلند شد بنده به این سبب از همه عزیزانی که نسبت به ترویج مسائل غیر فرهنگی و غیردینی توسط بعضی مسئولان حساسیت به خرج می دهند و صدای خود را به صورت کاملا قانون مدارانه به گوش مسئولان ذی ربط می رسانند تقدیر می کنم.

سرهنگ شهابی خاطر نشان کرد: همین اعتراضات مردمی سبب شد که واحد فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر سریعا نسبت به پایین آوردن بنرهای افراد مذکور درسطح شهر اقدام کند که در این راستا از موضع گیری خوب وبجای نائب رئیس شورای شهربوشهر تقدیر می شود.