آرشیو پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۷۰۸۱
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

نظر مردم

کمک های دولت به مددجویان کمیته امداد/ یعقوب لیلاآبادی از تبریز: در خبرها خواندم که آقای واعظی اعلام کرده اند مبلغ 500 میلیارد تومان بین مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توزیع شده است. این مبلغ بین چه کسانی پرداخت شده؟ چرا ما مددجویان چنین مبالغی را دریافت نکرده ایم و از این پرداخت ها خبر نداریم؟ از مسئولان درخواست داریم به صورت شفاف در این خصوص به مردم توضیح دهند.

ثبت نام جدید خودرو توسط خودروسازان/ آقای رضائیان: در خبرها خواندم که 2 شرکت خودروساز اقدام به پیش فروش خودرو کرده اند. وقتی هنوز خودروهای ثبت نامی چندین ماه پیش را تحویل نداده اند؛ چرا اقدام به ثبت نام جدید می کنند؟ اگر خودروهای ثبت نامی را در موعد مقرر به مردم تحویل دهند بازار خودرو تنظیم شده و التهاب در بازار به وجود نمی آید. از مسئولان مربوطه درخواست رسیدگی در این خصوص را دارم.

یکطرفه شدن جاده آمل - تهران در روزهای تعطیل/ آقای حسینی: چندسال است که مسیر تهران به آمل در روزهای تعطیل و پرتردد یکطرفه می شود. این درحالی است که اکثر مسیر 2 بانده است و اصلا نیاز به یکطرفه شدن آن نیست. با این کار خیلی از مردم بومی منطقه دچار مشکل می شوند و همین موضوع باعث ازدحام و ترافیک سنگین و خستگی رانندگان و افزایش تصادفات می شود. بهتر است به جای یکطرفه کردن جاده، ابتدای جاده را مسدود کرده و خودروها را به سمت جاده فیروزکوه هدایت کنند.

گرانی شکر/ آقای رئیسی: در خبرها مرتب اعلام می کنند که فلان کالای قاچاق کشف شد مثلا قبل از ماه رمضان اعلام کردند که 21 هزار تن شکر احتکار شده کشف شده است ولی اینجانب در همان زمان شکر را کیلویی 9 هزار تومان خریداری کردم. لااقل این کالاهای کشف شده را سریعا به بازار تزریق کنید.

دریافت نکردن سبد کالا/ آقای رضایی: قبل از سال و بعد از سال مرتب اعلام کرده اند که به خانواده های کم بضاعت سبد کالا پرداخت خواهند کرد ولی هیچ کالایی به ما نداده اند. به فروشگاه ها هم که مراجعه می کنیم اظهار بی اطلاعی می کنند. مبلغی هم به حساب ما واریز نشده است. از مسئولان درخواست پاسخگویی در این خصوص را داریم.