آرشیو پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۷۰۸۱
صفحه آخر
۱۶
خبر آخر

کتاب هایی درباره تربیت جنسی کودکان

کتاب های «بدن تو مال خودته!»، «لمس خوب لمس بد»، «بدن من مال منه!» و «رازهایی که نباید مخفی کرد» با موضوع تربیت جنسی کودکان به تازگی راهی بازار شده اند. به گزارش ایسنا، کتاب «بدن تو مال خودته!» نوشته کورنیلیا اسپل من با ترجمه جواد کریمی و تصویرگری تری وایدنر در 24 صفحه مصور با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 14هزار تومان در انتشارت نردبان(شرکت انتشارات فنی ایران) منتشر شده است. مقدمه ای که نویسنده برای والدین نوشته است، راهنمای مفیدی برای توضیح لمس درست و نادرست است و در عین حال، متن روان و تصاویر ساده کتاب هم به کودکان یادآوری می کند که احساسات آنها مهم است. همچنین کتاب «لمس خوب لمس بد» نوشته سندی کلون با تصویرگری جودی برگمسا و با ترجمه جواد کریمی در 32 صفحه مصور با شمارگان 1000 نسخه و بهای 12 هزار تومان در نشر یادشده عرضه شده است.

دیگر کتاب چاپ شده در انتشارات نردبان با موضوع تربیت جنسی، «بدن من مال منه!» از موسسه پروفامیلیا با ترجمه جواد کریمی و تصویرگری داگمار گایسلر است که در

32 صفحه با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 12 هزار تومان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. «رازهایی که نباید مخفی کرد» نوشته جینین ساندرزو با تصویرگری کرگ اسمیت و ترجمه جواد کریمی دیگر کتاب نشر نردبان است که در 32 صفحه مصور با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 12 هزار تومان منتشر شده است.