آرشیو پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۰۷
حوادث
۱۰

سردار اشتری: متخلفان کشف حجاب در خودروها تحت پیگرد قرار می گیرند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی حافظ ارزش های انقلاب اسلامی است به همین منظور با متخلفان کشف حجاب برخورد می شود اما چنانچه افراد اعتراض داشته باشند به اعتراضشان رسیدگی می شود.

به گزارش تسنیم سرتیپ حسین اشتری در حاشیه مراسم معارفه سرتیپ رهام حبیبی فرمانده انتظامی جدید استان فارس با تاکید براینکه اجرای طرح ناظر یکی از اولویت های ناجا است افزود: برهمین اساس چنانچه برای افراد پیامک اشتباهی ارسال شده باشد به اعتراض افراد رسیدگی می شود اما اجرای این طرح ابلاغ قانون است.

فرمانده ناجا گفت: کشف و برخورد با کالای قاچاق یکی از وظایف ناجا است برهمین اساس تا به امروز در زمینه کشفیات کالای قاچاق 30 درصد رشد داشته ایم.

اشتری بیان کرد: درباره ورود و خروج سلاح غیر مجاز در فضای مجازی و همچنین فضای حقیقی برخورد جدی داریم و با متخلفان برخورد قاطع می شود.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در ایجاد امنیت با کسی معامله نمی کند، گفت: امروز امنیت کشور از وضعیت مناسبی برخوردار است و اجازه نمی دهیم آرامش مردم مختل شود. وی با بیان اینکه جرائم خشن در برخی از سال ها به 35 فقره نیز می رسید ولی امروز به کمتر از 20 فقره رسیده است، گفت: امروز با اقتدار تمام با جرائم خشن برخورد می شود زیرا برای ناجا خط قرمز امنیت شهروندان است. اشتری ایجاد ناامنی در کشورهای سوریه و عراق را نمونه ای از آشوب گری های آمریکا دانست و بیان کرد: آنان به دنبال همین موضوع در ایران بودند که با اراده دستگاه های قضایی و امنیتی نقشه ها و توطئه هایشان خنثی شده و می شود.

وی با اشاره به شهادت امام جمعه کازرون و دستگیری عامل آن در کمتر از چهار ساعت افزود: این موضوع مهمی است که مردم با ناجا همکاری دارند و نیروی انتظامی در ایجاد امنیت با کسی معامله نمی کند.

اشتری با اشاره به بحث ترافیکی نیز گفت: نیروی انتظامی برنامه ریزی منسجم برای کاهش حوادث دارد. وی با تاکید بر حمایت نمایندگان در بحث های بودجه ای از ناجا به اعتماد مردم نسبت به نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: تمامی بودجه صرف حقوق پرسنل می شود و حمایت از ناجا به منزله حمایت از مردم است، امروز اعتماد و اطمینان مردم به نیروی انتظامی ارتقا یافته است.