آرشیو پنج‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۴۰۵
فرهنگ: سینما و تئاتر
۱۱

راش

تلاش برای اکران 2فیلم

تینا پاکروان از تلاش دفتر پخش «نیکان فیلم» برای حضور دو فیلم «حکایت دریا» به کارگردانی بهمن فرمان آرا و «جان دار» به کارگردانی پدرام پورامیری و حسین امیری دوماری در اکران دوم فطر خبر داد.

تینا پاکروان تهیه کننده و کارگردان سینما در گفت وگو با مهر درباره فعالیت های سینمایی خود گفت: در حال حاضر به عنوان پخش کننده درگیر اکران فیلم «تگزاس» به کارگردانی مسعود اطیابی و «نبات» به کارگردانی پگاه ارضی هستم. همچنین به دنبال اکران فیلم سینمایی حکایت دریا به کارگردانی بهمن فرمان آرا و جان دار به کارگردانی پدرام پورامیری و حسین امیری دوماری هستم.

او با اشاره به همکاری اش با شرکت پخش نیکان فیلم بیان کرد: امیدوارم بتوانیم این دو فیلم را در نوبت دوم اکران عید فطر در سینماها نمایش دهیم، اما با توجه به این که ممکن است با تغییر برخی قوانین در سرگروه های سینمایی مواجه شویم، منتظر هستیم تا ببینیم این تغییرات چگونه خواهد بود.

پاکروان در پایان گفت: همچنین در حال نگارش یک فیلمنامه هستم و علاوه بر آن یک سری پروژه از دیگر سینماگران در دست دارم که امکان تهیه کنندگی یکی از این آثار نیز وجود دارد.

پژمان بازغی مجری یک جشن سینمایی

هجدهمین جشن مدیران تولید سینمای ایران جمعه، ساعت 20 در هتل انقلاب برگزار می شود.

آن طور که ایلنا گزارش داده، هجدهمین جشن مدیران تولید سینمای ایران به دبیری علی قائم مقامی روز جمعه ( 24 خرداد) ساعت 20 در هتل انقلاب تهران برگزار می شود و پژمان بازغی اجرای برنامه را به عهده دارد. در این جشن جمعی از اهالی سینما، اهالی رسانه، نمایندگان مجلس، مدیران لشکری و کشوری به عنوان مهمان حضور دارند و از پنج مدیر تولید پیشکسوت و در بخش فیلم های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از دو مدیر تولید با اهدای تندیس و یک نفر با اهدای دیپلم افتخار تقدیر می شود.