آرشیو پنجشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸، شماره ۷۱۰۴
حوادث
۱۲

شهادت فرمانده پلیس به دست قاچاقچیان

گروه حوادث: درگیری مسلحانه قاچاقچیان مواد مخدر با ماموران پلیس در شهرستان میناب با شهادت فرمانده ایستگاه بازرسی منطقه و کشف 500 کیلو مواد پایان یافت.

سردار عزیزالله ملکی، فرمانده انتظامی هرمزگان در تشریح این خبر گفت: ساعت 11 شامگاه سه شنبه عوامل گشت تلفیقی انتظامی شهرستان میناب با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای پلیسی در جریان انتقال یک محموله مواد مخدر قرار گرفتند و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. ماموران در جریان گشت در محور های خاکی اطراف ایستگاه بازرسی چغازردی، خودروی قاچاقچیان را مشاهده کرده و دستور ایست دادند اما قاچاقچیان مسلح که ماموران را در تعقیب خود دیدند شروع به تیراندازی کردند و با یکدیگر درگیر شدند. قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ دیدند، پس از طی مسافتی با به آتش کشیدن خودروی حامل مواد مخدر قصد فرار داشتند که با سرعت عمل ماموران چهار نفر از متهمان دستگیر شدند. در پاکسازی از محل، 500 کیلوگرم مواد مخدر که مقداری از آن در آتش سوخته بود، کشف و خودروی دیگر متعلق به قاچاقچیان نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در این درگیری ستوان یکم «حجت الله دشتبانی» فرمانده ایستگاه بازرسی به شهادت رسید و ستوان دوم «صفدر سالاری» مجروح و به بیمارستان منتقل شد.