آرشیو پنج‌شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸، شماره ۷۱۰۴
حوادث
۱۲

دستگیری پر ماجرای فروشنده مواد مخدر

گروه حوادث: مرد مواد فروش که برای فرار از دست مامور گشت کلانتری سرباز وظیفه را مجروح کرده بود با مقاومت وی دستگیر شد.به گزارش پلیس، حدود ساعت 16 روز سه شنبه، یک درجه دار همراه با سرباز وظیفه کلانتری 109 بهارستان سوار بر موتورسیکلت در حال گشت در خیابان شهید مصطفی خمینی بودند که به یک دستگاه خودروی پراید با یک سرنشین مشکوک شده و به راننده آن دستور ایست دادند، اما راننده بدون توجه به فرمان ایست پلیس متواری شد.گشت موتوری پلیس بلافاصله به تعقیب خودرو پرداخت. تعقیب و گریز گشت موتوری پلیس با خودروی پراید ادامه داشت تا اینکه در بین چهارراه سیروس و سرچشمه، سرباز ترک نشین دراقدامی جسورانه با توجه به پایین بودن شیشه خودرو برای ورود به آن اقدام به پرش از روی موتورسیکلت کرد.در ادامه راننده پراید، خودرو را به سمت خودرو های عبوری دیگر کشاند که خودروی پراید با دو خودروی پژو 405 و تیبا برخورد کرد.

در نهایت سرباز وظیفه موفق شد فرمان خودرو را تحت کنترل خود درآورد و راننده را مجبور به توقف کرد. در این هنگام راننده پراید قصد فرار داشت که مامور درجه دار، وی را زمین گیر و بازداشت کرد.سرهنگ دوستعلی جلیلیان؛ سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: راننده پراید مردی 32 ساله است و از داخل خودرو 450 گرم هروئین و 50 گرم شیشه کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه متهم سابقه دار قصد فروش و توزیع موادمخدر را داشت، گفت: سرباز وظیفه شناس متولد 72 و ورزشکار است که بر اثر این حادثه از ناحیه سر و سینه مصدوم شده و در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفته است.