آرشیو پنجشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸، شماره ۷۱۰۴
ورزشی
۱۵

اردوگاه سرخابی

 شیخ دیاباته، مهاجم مالیایی استقلال پس از انجام تست های پزشکی با استقلال قرارداد دو ساله امضا کرد. دیاباته پس از دریافت قسط اول قراردادش دیشب به اردوی آبی پوشان در ترکیه ملحق شد.

 آیاندا پاتوسی، هافبک فصل گذشته استقلال که در کشور امارات به سر می برد و علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال در حال مذاکره با این بازیکن است تا پاتوسی همچنان آبی پوش بماند. امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال در این باره گفته بود: «هیات مدیره در تلاش است که مبلغ رضایتنامه پاتوسی تهیه شود تا از وجود او برای فصل آینده استفاده کنیم.»

 طارق همام، هافبک ملی پوش و عراقی فصل گذشته استقلال، بعد از توافق با مسئولان باشگاه، از این تیم جدا شد.

 پس از اعلام خبر احتمال حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل شکایت پروپئیچ، کامران منزوی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: «خوشبختانه وزارت ورزش و شخص وزیر وارد قضیه شده اند. امیدواریم در کوتاه ترین زمان ممکن این پرونده به جای خوبی برسد.» همچنین اسماعیل خلیل زاده یکی دیگر از اعضای هیات مدیره این باشگاه گفت که اگر فیفا تا 48 ساعت آینده پاسخ نامه فدراسیون فوتبال را ندهد، از منابع دیگری طلب 430 هزار دلاری پروپئیچ پرداخت خواهد شد.

 وینفرد شفر، سرمربی پیشین استقلال پرونده اش با این باشگاه را به فیفا ارسال کرد تا آن ها برای وصول مطالباتش اقدام کنند.

 محمدحسین کنعانی زادگان که بعد از کش و قوس های فراوان در نهایت با عقد قراردادی دو ساله راهی پرسپولیس شد، در فصل جدید شماره 6 را بر تن می کند. او به میزان گفت: «از دروازه پرسپولیس مثل خانواده ام دفاع می کنم. کادر فنی استقلال مجبورم کردند به دروغ بگویم استقلالی هستم!»

 گابریل کالدرون تاکید زیادی دارد تا یک مهاجم به لیست تیمش اضافه کند. به همین دلیل نام دو مهاجم آفریقایی از کشورهای لیبریا و کامرون را به باشگاه ارائه داده است.

 باشگاه پرسپولیس در نظر دارد 2 بازیکن دیگر به خدمت بگیرد. این در حالی است که با جذب کنعانی زادگان لیست بازیکنان بزرگسال این تیم کامل شده و سرخ ها باید در ازای او، یک بازیکن را از لیست خارج کنند. گفته می شود حسین ماهینی، شایان مصلح و مهدی شریفی از جمله نفراتی هستند که هنوز ماندنشان در پرسپولیس قطعی نیست و تکلیف آنها پس از اتمام اردوی ترکیه مشخص می شود.