آرشیو سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲، شماره ۳۰۷۹
ورزش
۲۴

درخواست 60 میلیون یورویی رئال مادرید برای فروش راموس

به گفته یک رسانه اسپانیایی، سران باشگاه رئال مادرید قصد دارند مدافع ملی پوش و کاپیتان دوم تیم خود را با رقمی معادل 60 میلیون یورو بفروشند.

خوسه رامون دلامورنا، یکی از خبرنگاران سرشناس فوتبال اسپانیا با ادعای اینکه رئال مادرید روی کاپیتان دوم خود 60 میلیون یورو قیمت گذاشته است، اعلام کرد: سرآغاز مشکلات میان راموس با مادرید، جلسه ای بود که او و فلورنتینو پرس، رییس باشگاه چند روز پیش با موضوع تمدید قرارداد راموس داشتند.

به گفته دلامورنا، سرخیو راموس در این جلسه به اطلاع فلورنتینو پرس رسانده که چند باشگاه به عقد قرارداد با وی تمایل نشان داده اند، اما هیچ یک از آنها توان پرداخت رقم فسخ قرارداد او را که 150 میلیون یورو است، ندارند.

راموس همچنین در این جلسه از فلورنتینو پرس درخواست کرده با فروش او در ازای رقم 50 میلیون یورو موافقت کند که پاسخ رییس باشگاه این بوده که راموس می تواند به هر تیمی حتی بارسلونا ملحق شود، اگر از فروش وی 60 میلیون یورو عاید رئال مادرید شود.

دلامورنا در این گزارش مدعی شد که راموس تمایل سایر باشگاه ها به خرید او را مطرح و درخواست اضافه حقوق کرد که رییس رئال مادرید حاضر نشد درخواست او را برای افزایش حقوق و مزایایش بپذیرد.