آرشیو چهارشنبه ۴‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۶۰۱۱
ایران زمین
۱۴

اخبار هفته دولت

بهره برداری از43 طرح عمرانی و کشاورزی در خمین

همزمان با آغازهفته دولت 43 طرح عمرانی و کشاورزی در شهرستان خمین در استان مرکزی افتتاح شد. به گزارش مهر«سید مهدی ساداتی» فرماندار خمین اظهار داشت: 20 طرح عمرانی روستایی در بخش کمره، بهسازی روستای ریحان علیا، 12طرح کشاورزی و افتتاح طرح راه مواصلاتی 3 استان لرستان، اصفهان و مرکزی به محوریت رضاآباد،، ساختمان شرکت گاز شهرقورچی باشی و تعدادی طرح عمرانی در بخش مرکزی از طرح های مورد بهره برداری بود.

اجرای 30 طرح عمرانی در بندر انزلی

همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی 30 پروژه عمرانی، گردشگری و صنعتی با اعتبار 911 میلیارد ریال در منطقه آزاد انزلی آغاز شد. «امین افقی» مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی در گفت وگو با ایسنا اظهار داشت: این پروژه ها از سوی این سازمان و

سرمایه گذاران بخش خصوصی در سطح منطقه آزاد انزلی افتتاح شدند.وی افزود: در این ایام از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی پروژه گردشگری پارک ساحلی«چپرپردزمان» به مساحت 5/5 هکتار و پارک جنگلی «طالب آباد» به مساحت 5 هکتار مورد بهره برداری رسمی قرار می گیرد.

افتتاح 104 طرح در بروجرد

104 پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی به مناسبت هفته دولت در شهرستان بروجرد در لرستان

بهره برداری می شود.

به گزارش مهر «مسلم پور قاسمیان» معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد اظهار داشت: اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه ها 66 میلیارد و 507 میلیون و 700 هزار تومان بوده است. این پروژه ها یک هزار و 304 فرصت شغلی ثابت و فصلی را در شهرستان ایجاد می کنند.

3 ماه استفاده رایگان از مترو

در هفته دولت فاز اول مترو تبریز افتتاح می شود و تا 3 ماه استفاده از آن برای عموم رایگان خواهد بود. «محمدصادق پورمهدی»، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تا نیمه اول سال آینده قطار شهری تبریز را تا میدان ساعت تکمیل خواهیم کرد، گفت: در هفته دولت 833 طرح در بخش های مختلف خدماتی، تولیدی، رفاهی و عمرانی در شهرها و روستاهای استان با اعتباری بالغ بر هزار و 600 میلیارد تومان افتتاح و بهره برداری می شود.