پرسش و پاسخ

چکیده:

پرسش و پاسخ46
عناوین پرسش های بخش پرسش و پاسخ46:·      

  مشکلی که CPUهای شرکت اینتل مدل هازول با درگاه 3 USB دارد چیست و آیا راهی برای رفع آن وجود دارد؟


·      مشکل من از زمانی شروع شد که در حال کار با رایانه ام آنتی ویروس آواست نسخه9 هشدار تروجان داد. من هم شروع به حذف آن ها کردم؛ اما از آنجا که تعداد آن خیلی زیاد بود، فکر کردم آنتی ویروس دچار مشکل شده و آن را از سیستم حذف کردم. اما مشکل به همین جا ختم نشد و من ویندوز را مجددا نصب کردم. با این حال، هنوز قادر به نصب برنامه از جمله آنتی ویروس روی سیستم نیستم تا بتوانم ویروس ها را حذف کنم.


·      من از نرم افزار WinMend Folder Hidden استفاده می کردم؛ اما حالا فایل ها را نشان نمی دهد. ویندوز را عوض نمودم و مجدد به نصب نرم افزار اقدام کردم؛ ولی باز هم چیزی را نشان نمی دهد!


·         آیا لپ تاپی وجود دارد که دارای کارت دی وی بی باشد؟


·         آیا می توان در لینوکس که متن باز است، یک برنامه یا سیستم عامل به صورت متن بسته ارایه کرد؟


·      در مورد نرم افزار Teamviewer چند سوال دارم: آیا با این برنامه که کارش انتقال اطلاعات است، ویروس هم منتقل می شود؟ آیا باتوجه به حجم اطلاعات، از ترافیک اینترنت کم می شود؟ آیا اطلاعات خیلی مهم و محرمانه را می توان با این نرم افزار ارسال کرد؟


·      بنده ویندوز لپ تاپ خود را تعویض و دوباره ویندوز 7 را نصب کرده ام. اما وقتی در کنترل پنل در قسمت ماوس، تنظیمات ماوس همچون vertical scrolling را تغییر می دهم، با اولین ری استارت رایانه، تنظیمات به حالت قبل بازمی گردد. بنده از ماوس اکسترنال استفاده می کنم و این مشکل در ویندوز قبلی نبود. نسخه ویندوز نصب شده تغییری نکرده و همه درایورها در Device Manager بدون مشکل و پیغامی نصب شده است. لطفا مرا راهنمایی کنید.


·      وقتی عکسی را کپی کرده و در صفحه2003 Word آن را Paste می کنم، هیچ چیز قابل مشاهده نیست؛ اما وقتی Print Preview را می زنم، عکس دیده می شود. راه حل چیست؟


·      در محیط شبکه آیا نرم افزاری وجود دارد که بتوان دسترسی کاربران به درایو نوری و حافظه های فلش و هر ورودی و خروجی را از روی سرور کنترل کرد؟


·      مدتی است که رایانه ام هر دو ساعت یک بار به طور خودکار ریستارت می کند. تنظیمات بایوس را چک کردم و مشکلی ندیدم. برخی می گویند پردازشگر مرکزی (CPU) داغ می کند؛ اما با نرم افزار Speed Fan دمای آن را بررسی کردم و مشکلی وجود نداشت. آیا مشکل می تواند مربوط به پاور باشد؟


·      چند وقت پیش ویندوز لپ تاپ را ریکاوری کردم و مثل همیشه با نرم افزار آکرونیس پارتیشن بندی را انجام دادم؛ ولی حالا با بالا آمدن ویندوز، درایوی با نام Q دارم که نه حجمی دارد و نه می توانم وارد آن بشوم. در ضمن، این درایو گاهی اوقات وجود دارد و گاهی اوقات وجود ندارد!


·      مدتی است از اینترنت پرسرعت استفاده می کنم. وقتی به اینترنت وصل می شوم، ویندوز شروع به آپدیت شدن می کند؛ در صورتی که وقتی اینترنت نداشتم، این اتفاق نمی افتاد. لطفا مرا راهنمایی کنید.

زبان:
فارسی
در صفحه:
77
لینک کوتاه:
magiran.com/p1293066 
دانلود و مطالعه متن این مقاله با یکی از روشهای زیر امکان پذیر است:
اشتراک شخصی
با عضویت و پرداخت آنلاین حق اشتراک یک‌ساله به مبلغ 1,390,000ريال می‌توانید 70 عنوان مطلب دانلود کنید!
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی نامحدود همه کاربران به متن مطالب تهیه نمایند!
توجه!
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.
In order to view content subscription is required

Personal subscription
Subscribe magiran.com for 70 € euros via PayPal and download 70 articles during a year.
Organization subscription
Please contact us to subscribe your university or library for unlimited access!