معرفی بسته بندی هوشمند در اقلام حساس

پیام:
چکیده:
استفاده از سامانه بسته بندی هوشمند به منظور عیب یابی قبل از مصرف، تحول مثبتی در ارائه خدمات فنی، در حین حمل و نقل و ذخیره سازی تا مصرف به شمار می رود. بدین شکل که با تعبیه واحد الکترونیکی مناسب در بسته بندی، به صورت دوره ای یا موردی، اطلاعات فنی اجزا و قطعات موشکی، شناسایی، تحلیل و در صورت بروز خطا، هشدارهای لازم به طور خودکار به یک مرکز خدمات مشترک مخابره می شود و یا به-صورت دستی و مشاهده نشانگر واحد کنترل الکترونیکی بسته بندی توسط کاربر به مرکز خدمات و اطلاعات مزبور ارایه می گردد. این موضوع از یک طرف باعث جلوگیری از بروز عیوب بیشتر و نهایتا آماده به کاری مداوم موشک خواهد شد. از سوی دیگر باعث از باعث از رده خارج شدن و برگشت دادن موشک تامینی خواهد شد.
به این صورت که بعد از شناسایی واحد کنترل الکترونیکی که در بخشی از بسته بندی نصب می شود و بررسی فرایند عیب یابی اقلام موشکی- قبل از لانچ کردن و به کارگیری – نتایج به مرکز خدمات مخابره، دسته بندی و تحلیل می شود تا نهایتا مدیریت رفع عیوب به صورت یکپارچه یا موردی عمل نموده و اقدامات اصلاحی و تعمیری مورد نیاز صورت گیرد. در این مقاله جهت غلبه بر موانع به-کارگیری این سامانه با بررسی رویکردهای موجود و تشریح تفصیلی سامانه عیب یابی آن، نحوه عملکرد کارکردهای آن در ایجاد شبکه ایمن حمل و نقل و ذخیره سازی تا مصرف تشریح می شود.
همچنین پیشینه و معماری این سامانه در «بخش بسته بندی» و «بخش مرکز خدمات مشترک» و همچنین مزیت های آن بیان شده است. بدین طریق نحوه تشکیل پرونده الکترونیکی عیب-یابی و سلامت هر یک از اقلام موشکی خریداری شده و اجزای آن از طریق خروجی-های سامانه بسته بندی هوشمند حاصل خواهد شد.
زبان:
فارسی
در صفحه:
30
لینک کوتاه:
magiran.com/p1334969 
دانلود و مطالعه متن این مقاله با یکی از روشهای زیر امکان پذیر است:
اشتراک شخصی
با عضویت و پرداخت آنلاین حق اشتراک یک‌ساله به مبلغ 1,390,000ريال می‌توانید 70 عنوان مطلب دانلود کنید!
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی نامحدود همه کاربران به متن مطالب تهیه نمایند!
توجه!
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.
In order to view content subscription is required

Personal subscription
Subscribe magiran.com for 70 € euros via PayPal and download 70 articles during a year.
Organization subscription
Please contact us to subscribe your university or library for unlimited access!