پرسش و پاسخ

چکیده:

عناوین پرسش‌های بخش پرسش و پاسخ42:·   

      پس از به‌روزرسانی موفقیت‌آمیز ویندوز 7، میزان فضای خالی روی درایو C به حدود سه گیگابایت رسید؛ آیا می‌توان میزان حجم اختصاص یافته به هر درایو را کاهش یا افزایش داد؛ به طوری که اطلاعات موجود یا برنامه‌های نصب شده در آن حذف نشود؟
·         وقتی سیستم را Shutdown می‌کنم، مجددا خود به خود روشن می‌شود؛ آیا مشکل از پاور و فن cpu است؟
·         چند روز پیش لپ‌تاپ بنده هشدار windows explorer has stopped working را داد. بعد از این بود که حرکت اسکرول موس خیلی کند شد و مجبور شدم به کمک task manager و گزینه end process پیغام مزبور را ببندم. ویندوز7 را مجدد نصب کردم؛ اما باز این اتفاق افتاد. حتی با آنتی‌ویروس Node 32 که روزآمد هم شده، سیستم را اسکن کردم؛ ولی هیچ ویروسی شناسایی نشد. از طریق گزینه windows memory diagnostic رم سیستم را هم چک کردم و دستور sfc  scannow را در cmd اجرا کردم؛ اما هنوز هم پیغام مزبور ظاهر می‌شود. به‌ویژه زمانی که در my computer دنبال یک فایل می‌گردم.
·         آیا اتصال دایمی هارد اکسترنال به رایانه برای هارد مشکل ایجاد می‌کند؟
·         هنگامی که دکمه پاور رایانه خود را برای روشن‌کردن می‌زنم، حدود پنج دقیقه بعد سیستم روشن می‌شود. البته برق درون کیس هست، ولی عمل روشن شدن به طول می‌انجامد. دلیل این امر چیست؟
·         پیش از این، در دانلود شبانه با IDM مشکلی نداشتم؛ اما زمانی که مودم وای‌وای خریدم، فرایند دانلود با کندی مواجه شده و گاهی نیز متوقف می‌شو. گفتنی است که بعد از روزآمدسازی و حتی نصب دوباره هم، نتیجه‌ای نگرفتم.
·         برای مصارف خانگی، هاردهای اکسترنال HDD بهتر است یا SSD؟
·         آیا راه حلی وجود دارد که هر ایمیلی که دریافت می‌شود، یک صفحه به صورت خودکار نوشته همراه با یک فایل برای طرف مقابل ارسال شود؟
·         1) چگونه می‌توان درword2007، مقیاس اندازه گیری را از  اینچ به سانتی‌متر تبدیل کرد؟ 2) چگونگی تبدیل اعداد انگلیسی در متون فارسی در برنامه word2007 به فارسی را بیان فرمایید.

زبان:
فارسی
در صفحه:
78
لینک کوتاه:
magiran.com/p2508388 
دانلود و مطالعه متن این مقاله با یکی از روشهای زیر امکان پذیر است:
اشتراک شخصی
با عضویت و پرداخت آنلاین حق اشتراک یک‌ساله به مبلغ 1,390,000ريال می‌توانید 70 عنوان مطلب دانلود کنید!
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی نامحدود همه کاربران به متن مطالب تهیه نمایند!
توجه!
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.
In order to view content subscription is required

Personal subscription
Subscribe magiran.com for 70 € euros via PayPal and download 70 articles during a year.
Organization subscription
Please contact us to subscribe your university or library for unlimited access!