پرسش و پاسخ 32

چکیده:

عناوین پرسش های بخش پرسش و پاسخ 32:

آنتی‌ویروس Node نگارش4 را روی لپ‌تاپم نصب کردم، اما نمی‌تواند تروجان‌ها را تشخیص دهد و با مشکل روبه‌رو شدم. آنتی‌ویروسم را عوض نمودم و مک‌آفی نصب کردم؛ ولی آن هم نمی‌تواند اوتوران‌ها را تشخیص دهد. همچنین آیکن سطل آشغال به طور خودکار عوض شده و دیگر تغییر نمی‌کند؛ یعنی به شکل هر آیکنی می‌شود، به جز آیکن پیش‌فرض خود ویندوز. مشکل دیگر آنکه وقتی سیستم را شات‌دان می‌کنم، ریست می‌شود. به همین دلیل، مجبورم کلید پاور را نگه دارم. مشکل دیگر آنکه به طور خودکار رزولوشن سیستم عوض می‌شود. برای رفع این مشکلات چه باید کرد؟
کامپیوترم به تازگی فونت‌های صفحات وب و بعضی نرم‌افزارها را درشت نشان می‌دهد؛ تا حدی که برای سایت یاهو نوار اسکرول افقی هم می‌آورد. چه کار باید بکنم؟ سوال دوم اینکه موقعی که به اینترنت وصل می‌شوم، اگر کسی زنگ بزند، ارتباط خود به خود قطع می‌شود و این در زمان دانلود نرم‌افزارها یا آپدیت آنتی‌ویروس برایم مشکل ایجاد می‌کند. در ضمن، ویروسRecycler با Node32 و یا مک‌آفی پاک نمی‌شود.
در ویندوز اکس‌پی آیکن Recycle Bin به ‌طور تصادفی از صفحه دسکتاپ حذف شده است. چگونه می‌توانم آن را بازگردانم؟ همچنین چگونه می‌توان ID خود را از گروه‌های یاهو حذف کرد؟
چرا وقتی در پنجره My Computer می‌خواهم درایوی را باز کنم، پنجره Open With باز می‌شود و فقط می‌توانم درایو را با راست کلیک و Explore باز کنم؟
آیا می‌توانم IP فردی را که با من چت می‌کند، پیدا کنم؟
به‌روزکردن بایوس چگونه است؟ اصولا انجام این کار متضمن چه سودی برای کاربر است؟ سوال دیگر اینکه چگونه می‌توان به کمک رایانه یک نسخه پشتیبان از مخاطبان تلفن همراه تهیه کرد؟
وقتی می‌خواهم ویندوز جدید روی سیستمم نصب کنم، اغلب روی درایو C نصبش می‌کنم؛ ولی وقتی نصب ویندوز تمام می‌شود، بیشتر حافظه درایو C پر می‌شود. چگونه می‌توانم هنگام نصب ویندوز آن درایو را کاملا پاک کنم؟
در هنگام نصب آفیس2007 برق منزل قطع و در نتیجه سیستم خاموش شد. پس از آن برای نصب این برنامه با مشکل مواجه شدم و در همان ابتداء، برنامه خطای زیر را می‌دهد و خارج می‌شود. با CDهای مختلف امتحان کردم نتیجه یکی بود. Microsoft Office Enterprise 2007 encountered an error during setup
آیا می‌توان با دانستن شماره تلفنی که شخص توسط آن به اینترنت متصل می‌شود، از زمان وصل شدن فرد به اینترنت یا عملیاتی که انجام می‌دهد و سایت‌هایی که می‌رود، مطلع شد؟ پرسش دوم اینکه آیا می‌توان از طریق دانستن آی‌پی یک شخص و با دانستن آی‌اس‌پی، به شماره تلفن دست پیدا کرد؟ یا این امکان برای خود آی‌اس‌پی یا مخابرات وجود دارد؟
پاور کیس را عوض کردم ولی وقتی سیستم را روشن کردم پیغام زیر آمد. اشکال از کجا است؟NTDLR is missing. press Alt+ctrl+del to restart.
هنگامی که می‌خواهم درایور کارت گرافیک، صدا، مادربرد یا مودم را نصب کنم، باید مشخص نمایم که ویندوز من اکس‌پی است یا ویستا تا با توجه به نوع ویندوز، درایور آن نصب شود. اکنون پرسش من این است که چون در گذشته ویندوز7 نبوده تا در فهرست ویندوزهای پشتیبانی شده درایور باشد، بنابراین، درایورهای من روی ویندوز7 نصب نمی‌شوند؟ برای حل این مشکل چه باید کرد؟
من در بازی‌های کامپیوتری در صحنه‌هایی که نور زیادی ایجاد می‌شود مثل انفجار و نور خورشید، با افت فریم مواجه می‌شوم. آیا می‌توان با کم کردن کنتراست و گاما در تنظیمات بازی این مشکل را برطرف کرد؟ آیا روی سیستمی که قابلیت پردازش 64 بیتی دارد، حتما باید ویندوز و نرم‌افزارهای 64 بیتی نصب کرد؟
وقتی ویندوز کامپیوترم بالا می‌آید، با پیغام ذیل روبه‌رو می‌شوم؛ حتی با عوض کردن ویندوز هم پاک نمی‌شود. راهکار حل این مساله چیست؟Windows cannot find 'regsvr.exe' make sure typed the name correctly, and then try again, to search for a life, click the start button, and then click search.
سوال اول اینکه چرا وقتی از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگری برنامه ورد و همچنین سایتی را که طراحی کرده‌ایم، انتقال می‌دهیم، تنظیمات صفحه‌بندی به‌هم می‌ریزد؟ راه‌حل آن چیست؟ همچنین چگونه می‌شود اجرای پیش‌فرض یک برنامه را تغییر داد؟ مثلا وقتی روی یک برنامه دبل کلیک می‌کنیم تعیین کنیم با ورد باز شود؟ سوال سوم اینکه یک دی‌وی‌دی را به اشتباه هنگام رایت بسته‌ام. آیا راهی برای باز کردن و ذخیره نمودن دوباره اطلاعات وجود دارد؟ پرسش چهارم این است که گاهی قابلیت هیدن فولدر غیرفعال می‌شود. دلیل آن چیست؟ آیا راهی برای فعال کردن این قابلیت وجود دارد؟
کامپیوتر جدید خریده‌ام که روی آن ویندوز7 نصب است. برای پارتیشن‌بندی وقتی در منوی استارت روی My Computer کلیک راست نمودم و بر دکمه manage کلیک کردم؛ این دکمه غیرفعال است. برای فعال شدن این دکمه چه باید کرد؟
هر نرم‌افزاری را که می‌خواهم نصب کنم، پنجره نصب آن یا اصلا نمی‌آید و یا تا نیمه پر می‌شود و تا آخر ادامه نمی‌یابد. بازی‌ها هم همین‌طورند. از زمانی که ویندوز7 به بازار آمده، من آن را خریده‌ام؛ اما تا حالا موفق به نصب نرم‌افزار نشده‌ام. ممکن است به من بگویید مشکل کجاست؟
بعضی وقت‌ها قبل از بالا آمدن ویندوز یک خطا نشان داده می‌شود و برای بالا آمدن باید کلید F1 فشار داده شود. این بار در متن این خطا «فن سی‌پی‌یو» وجود دارد. آیا هارد کامپیوتر در سرعت بازی‌ها نقش دارد؟ چون هارد من هنگام بازی خیلی صدا می‌دهد و گویی خیلی تلاش می‌کند تا فایل‌ها را بخواند.

زبان:
فارسی
در صفحه:
74
لینک کوتاه:
magiran.com/p815000 
دانلود و مطالعه متن این مقاله با یکی از روشهای زیر امکان پذیر است:
اشتراک شخصی
با عضویت و پرداخت آنلاین حق اشتراک یک‌ساله به مبلغ 1,390,000ريال می‌توانید 70 عنوان مطلب دانلود کنید!
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی نامحدود همه کاربران به متن مطالب تهیه نمایند!
توجه!
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.
In order to view content subscription is required

Personal subscription
Subscribe magiran.com for 70 € euros via PayPal and download 70 articles during a year.
Organization subscription
Please contact us to subscribe your university or library for unlimited access!