بازدید طلاب پژوهش گر، از دارالحدیث و دیدار با آیت الله ری شهری

چکیده:
به علاوه تحقیق روی اعتقادات آفرینش گرایی و اتصالات آن ها به مسیحیت در اسکاتلند و کنیا روابط متفاوتی در میان متغیرها را به طور چشم گیری نشان می دهد.((Fulljames،Harry،Gibson،&Francis،1991به علاوه-مطالعات تحقیق فرهنگی، بنابراین پیشنهد خوبی می دهد برای ایجاد کردن سخت تر مدل های متنی جامع توضیحی دانش تکاملی/وابستگی های اعتقادی.
سوالات تحقیق: گام برداشتن هدف از مطالعه ی ما این است که مقایسه کنیم خدمات پیشین معلم های علوم کره ای و آمریکایی را از فهم طبیعت علم،تکامل محتوای علم و پذیرش تکامل.مخصوصا،ما چهار سوال مربوط به هم پرسیدیم – آیا خدمات پیشین معلم های علوم آمریکایی و کره ای فرق می کند در: (1) درجه ی پذیرش تئوری تکامل، (2)اندازه ی دانش محتوای علم، (3) اندازهی دانش تکامل در رابطه با طبیعت علم و (4) درجه ی نظرات مطلع درباره ی طبیعت علم فرق دارند؟ ما به این پرسش ها پاسخ دادیم به وسیله ی تقسیم بندی محتوای تخصصی محدوده ای از مجموع داده های معلم. (زیست شناسی.غیر زیست شناسی). دین (مسیحی.غیر مسیحی) و جنس (مرد.زن)قبل از این که اطلاعات جدیدمان روی معلم های کره ای را ارائه دهیم، ما تحقیق قبلی روی نظرات تکاملی معلم ها در سراسر جهان بر اساس وضعیت سوالات تحقیق ما در محدودهی گسترده تر متون بین المللی و مقایسه ی یافته های ما برای کار قبلی را بررسی کردیم. جهان بینی تکاملی معلم های علوم آمریکاییتحقیقات روی جهان بینی تکاملی معلم های علوم آمریکایی بیشتر از مناطق دیگر دنیا انجام شده. اگرچه ارزیابی های جامع ملی باقی مانده کامل می شود، مطالعات مجزا پیشنهاد می کند که تعداد زیادی از معلم های علوم آمریکایی یا شامل آفرینش گرایی می شوند یا طراحی هوشمندانه در کلاس های علم آن ها یا به وارد کردن تکامل در میان برنامه های آموزشی روی می آورند. (Berkman،Pachelo،&Plutzer،2008;Plutzer&Berkman،2008). ارزیابی تحقیق استفاده می کند از چیزهای متفاوت و یاد آوری می کند سطوحی را که تقریبا 30% از معلم های علوم هستند که آموزش را ترجیح می دهند – یا آموزش می دهند – آفرینش گرایی را در مدارس. (Aguillard،1998;Eglin،1983;Eve&Dunn،1990;Fisher،1989;Johnson،1991;Miller،1990;Roelfs،1987;Tatina;1989)علاوه بر این، تقریبا 50% از معلم های علوم آموزش تکامل را در کنار بعضی شکل های آفرینش گرایی یا طراحی هوشمندانه حمهیت می کنند. (Buckner،1983;Nehm،Kim،et al.،2009;Nehm&Schonfeld،2007;Strauss،2008)و اگرچه تعدادی از مطالعات درصد قابل ملاحظه ای بالا را نشان می دهند. (Bergman،1979;Van koevering&Stihl،1989). همچنین ارزیابی تحقیق نشان می دهد که تکامل به ندرت به عنوان موضوع یکنواخت در کلاس های زیست شناسی آموزش داده می شود. ((Brown،2000;Maldona-Rivera،1998;Weld&Mc new،1999 یا با تاکید مناسب به صورت یک سازمان دهنده ی مفهومی. (Nehm،Poole،et al.،2009)عواملی این فرضیه که تعداد معلم های علوم آمریکایی طرفدار نظریه ی تکاملی خیلی زیاد است را توضیح داده اند، اما تعداد کمی رابطه های علت و معلولی به سختی تثبیت شد. (مرور کنید در Donnelly&Boone،2007)این عمدتا نتیجهی تحقیق نشان می دهد که نسبتا بیشتر از شبه – مداخله های آزمایشی است. (به هر حال، ببینید Nehm&Schonfeld،2007 برای مثال آخری)با این حال نمونه های متنوعی ایجاد شده اند: معلم های علوم معمولا نمی خواهند تکامل را درس بدهند. Aguillard،1998;Eve&Dunn،1990;Shankar&Skoog،1993))به اندازه ی کافی احساس علاقه مندی به تدریس آن ندارند. &Aguillard،1999;Griffith&Brem،2004;Plutzer)Berkman،2008)یا روال مجاز پیوند بستن با دانش تکاملی را نمی دانند. (Moore،2003)به بیان دیگر، دانش معلم های علوم تکامل و طبیعت علم معمولا کم است، و در نتیجه معلم های زیادی از نظر جهان بینی بی تجربه اند. (Crawford،Zembal-Saul،Munford،&Friedrichsen،2005;Evans،;2005Moore،2008;Nehm،Kim،et al.،2009;Nehm&Schonfeld،2007)
زبان:
فارسی
در صفحه:
1
لینک کوتاه:
magiran.com/p857812 
دانلود و مطالعه متن این مقاله با یکی از روشهای زیر امکان پذیر است:
اشتراک شخصی
با عضویت و پرداخت آنلاین حق اشتراک یک‌ساله به مبلغ 1,390,000ريال می‌توانید 70 عنوان مطلب دانلود کنید!
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی نامحدود همه کاربران به متن مطالب تهیه نمایند!
توجه!
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.
In order to view content subscription is required

Personal subscription
Subscribe magiran.com for 70 € euros via PayPal and download 70 articles during a year.
Organization subscription
Please contact us to subscribe your university or library for unlimited access!