معرفی همکاران پیام دریا از ذیل تا صدر یابرعکس!

چکیده:
پیام دریا اصولا ماهنامه سرگرم کننده ای نیست. بحث هایش همه آبکی است و گرچه همچون امواج دریا در فراز ونشیب است اما شوقی درغیر حرفه ای های صنعت حمل و نقل دریایی بر نمی انگیزد. به خصوص وقتی توجه داشته باشیم که همه اهالی دریا با اعضای خانواده هایشان همواره درگیر مسایل دریایی هستند متوجه می شویم که عدم علاقمندی آنها به مطالب ماهنامه بیشتر به همین دلیل است که آنها از بس از دریا شنیده یا در دریا بوده اند که دیگر جذابیتی در صفحات «پیام دریا» نیابند. البته مدیر مسول محترم ما، پبش از رسیدن نوروز به فکر می افتد که به گونه ای خانه تکانی کند و محیط را برای همکاران و مخاطبان دلچسب تر کند. البته این خانه تکانی موجب هر جابه جایی در کادر نشریه بشود، به موقعیت استوار جناب مدیر مسول که تازگی ها و پس از دریافت جایزه ای که او را در فهرست بهترین ها قرار داده آسیبی وارد نمی کند، البته همکاران او می دانند که این دانه پاشیدن ها در واقع طعمه ای است که صیادان برسر قلاب خودشان می زنند و پیش از آن که ماهی زبان بسته ذره ای از آن را میل کرده باشد خود از سوی صیاد میل شده است. با این مقدمات که در تقلای مدیر مسول محترم برای جذاب تر کردن ماهنامه ای که جز برای اهل دریا جذابیتی ندارند سهیم می شویم و مانند سلمانی ها که هر زمان بی کار می شوند سردوستان خود را می تراشند، حالا از گیر گزارش اصلی و نوشته های فرعی راحت شده ایم، سر به سر همکارمان می گذاریم. البته با هزار ملاحظه که مدیر مسول محترم پیشاپیش تذکر داده اند که مبادا کسی از دوستان از این نوشته رنجور شود و به حصوص خانم های همکار پیام دریا که به زعم مدیر مسول محترم روحیه ای متفاوت با آقایان دارند.
زبان:
فارسی
در صفحه:
78
لینک کوتاه:
magiran.com/p140678 
دانلود و مطالعه متن این مقاله با یکی از روشهای زیر امکان پذیر است:
اشتراک شخصی
با عضویت و پرداخت آنلاین حق اشتراک یک‌ساله به مبلغ 1,390,000ريال می‌توانید 70 عنوان مطلب دانلود کنید!
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی نامحدود همه کاربران به متن مطالب تهیه نمایند!
توجه!
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.
دسترسی سراسری کاربران دانشگاه پیام نور!
اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه پیام نور در سراسر کشور، در صورت ثبت نام با ایمیل دانشگاهی، تا پایان فروردین ماه 1403 به مقالات سایت دسترسی خواهند داشت!
In order to view content subscription is required

Personal subscription
Subscribe magiran.com for 70 € euros via PayPal and download 70 articles during a year.
Organization subscription
Please contact us to subscribe your university or library for unlimited access!