ضرورت حمایت از ناوگان ملی و لزوم حرکت عالمانه و منطبق با برنامه

چکیده:
در آخرین ساعات اداری روز پنج شنبه 28 اسفند ماه تلفن آقای ساعدی مدیر کل روابط عمومی وزارت بازرگانی از مصاحبه وزیر محترم بازرگانی با پیام دریا خبر داد. چیزی نگذشت که اعضای تحریریه ماهنامه پیام دریا با خرسندی و شوق در ساختمان مرکزی وزارت بازرگانی حضور یافتند و مصاحبه ای که مدتها انتظارش را می کشیدیم، آغاز شد.
آقای شریعتمداری پیش از مصاحبه نحوه انتشار ماهنامه پیام دریا و سایر نشریات روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، نحوه توزیع و تیراژ آنها را جویا شده و پرسیدند آیا نشریات در کشتی هابه دست دریانوردان می رسد یا خیر؟ که توسط مدیر مسئول توضیحات لازم به وزیر محترم بازرگانی ارائه گردید. با استفاده از این فرصت مغتنم که به دست آمد، صنعت حمل و نقل دریائی به خصوص عملکردموفقیت آمیز کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در سال 82 مورد پرسش قرار گرفت و پاسخ های مبسوط وروشنگرانه ارائه شد.
وزیر بازرگانی با درایت و دید عمیق خویش از غفلت ساخت کشتی در کشور طی سال های گذشته، اصلاح ساختارکشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و ضرورت حمایت از تولیدداخلی، برنامه ریزی برای ایجاد زمینه رقابت در بازارهای جهانی حمل و نقل دریائی و... سخن گفت و در پایان این مصاحبه از کلیه کارکنان گروه کشتیرانی تقدیر و تشکر به عمل آورد. ضمن تشکر از ایشان متن کامل گفت و گو از نظرخوانندگان گرامی می گذرد.
زبان:
فارسی
در صفحه:
4
لینک کوتاه:
magiran.com/p145914 
دانلود و مطالعه متن این مقاله با یکی از روشهای زیر امکان پذیر است:
اشتراک شخصی
با عضویت و پرداخت آنلاین حق اشتراک یک‌ساله به مبلغ 1,390,000ريال می‌توانید 70 عنوان مطلب دانلود کنید!
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی نامحدود همه کاربران به متن مطالب تهیه نمایند!
توجه!
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.
In order to view content subscription is required

Personal subscription
Subscribe magiran.com for 70 € euros via PayPal and download 70 articles during a year.
Organization subscription
Please contact us to subscribe your university or library for unlimited access!