بررسی رابطه ی میان یادگیری سازمانی و بکارگیری فناوری های ارتباطات و اطلاعات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در سال تحصیلی 86 - 87

چکیده:
هدف از این پژوهش بررسی رابطه ی میان یادگیری سازمانی و بکارگیری فناوری های ارتباطات و اطلاعات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار بوده است. جامعه ی آماری پژوهش اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد گرمساربودند که به تعداد100 نفر به روش تصادفی ساده به عنوان نمونه ی آماری انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها از دو پرسشنامه ی بسته پاسخ استفاده شد. جهت تجزیه و تحلیل داده ها، از روش های آمار توصیفی و آمار استنباطی چون آزمون های خی دو و همبستگی اسپیرمن استفاده شد. نتایج نشان داد که با اطمینان 95% بین یادگیری سازمانی و بکارگیری فناوری های ارتباطات و اطلاعات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار رابطه ای معنادار وجود داشت و همچنین بین دو متغیر، همبستگی مستقیم و مثبت وجود داشت.
زبان:
فارسی
در صفحه:
1
فایل متن این مقاله در مگیران وجود ندارد!
دسترسی به متن مقالات تنها در صورت اعلام موافقت و همراهی نشریات با مگیران امکان پذیر است.
شایان ذکر است خدمات مگیران به نشریات به صورت رایگان ارایه می‌شود. کافی است هر نشریه ضمن اعلام موافقت کتبی خود با این خدمات فایل PDF مقالات را در اختیار ما قرار دهد.
شما نیز می‌توانید با پیشنهاد استفاده از خدمات مگیران به نشریه‌ای که مقاله شما در آن منتشر شده‌است آن را از این طریق در اختیار کاربران این پایگاه مرجع قرار دهید.