آرشیو چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۴، شماره ۱۸۴۷۲
اخبار کشور
۳

سومین جشنواره گل و گیاهان زینتی

سومین جشنواره فرهنگی هنری گل و گیاهان زینتی به مناسبت نزدیکی سال جدید با هدف توسعه فرهنگ مصرف گل و گیاهان زینتی از 17 لغایت 29 اسفندماه در فرهنگسرای طبیعت برگزار می شود.

مجید یزدانی رئیس فرهنگسرای طبیعت ضمن اعلام این خبر افزود: این جشنواره با همکاری و مشارکت معاونت امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، دفتر سرپرستی گل و گیاهان زینتی- دارویی شهرداری منطقه 4، مجتمع گل و گیاه تهران و... با هدف عرضه مستقیم مرتبط در امور باغبانی (گل و گیاهان زینتی و نهال)، افزایش آگاهی عمومی نسبت به انتخاب، حفظ و نگهداری و تکثیر گل و گیاهان زینتی و... در محل دائمی فرهنگسرا برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش، کارگاه روش های بهینه آبیاری فضای سبز، کارگاه روش های استفاده بهینه و نگهداری از ماشین آلات فضای سبز درتاریخ 18 اسفندماه، کارگاه اصول طراحی زمین های بازی کودکان درتاریخ 20 اسفند و روش های انتخاب گیاه برای سایت ها و فضای مختلف و معرفی درختچه های گیاهان بوته ای و پوشش مناسب برای کاشت در شهر تهران در تاریخ 21 اسفند با حضور اساتید، مهندسین فضای سبز شهرداری تهران و کارشناسان مربوطه در طول مدت برگزاری جشنواره برگزار خواهد شد.

این گزارش می افزاید: برپایی 30 غرفه نمایشگاهی شامل عرضه مستقیم ادوات باغبانی و غرفه مشاوره رایگان در رابطه با مشکلات گل و گیاهان زینتی و... از برنامه های جانبی این جشنواره می باشد.