آرشیو چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۴، شماره ۱۸۴۷۲
اخبار ورزشی
۱۳

حدیث دشت عشق

به مناسبت سالگرد دانشجوی شهید «احمد گردان»

مبادا شود یاد این پاک ها پاک

شهید «احمد گردان» در شهریور ماه سال 1343 در روستای لاسجرد سمنان در خانواده ای متدین و مستضعف به دنیا آمد و پس از گذراندن دوران کودکی وارد دبستان شد.

دوران دبستان و دبیرستان را با موفقیت به پایان رسانید و راهی دانشگاه گردید. این انسان پارسا با برخوردها و سجایای اخلاقی اش در واقع معلمی نمونه برای پاسداران و بسیجیان بود که پس از شروع جنگ تحمیلی به صحنه کارزار وارد و پس ازسال ها حضور در جبهه های نبرد، سرانجام در سال 1365 در عملیات کربلای 5 پاداش جهادش را گرفت و از جبهه شلمچه به معراج شهادت پرگشود.

بخشی از وصیتنامه شهید:

والله خجالت می کشم که فرق امیرالمؤمنین علی(ع) شکافته و سر مبارک اباعبدالله(ع) و دستان قمربنی هاشم از بدن جدا و از همه مهمتر علی اصغر امام حسین(ع) تیر در گلو داشته باشد ولی من بدنم سالم باشد.

شکر وسپاس خدای رحمان را که سراسر زندگیم را پر از رحمت گردانید و همواره در سختی ها یار من بود و مرا در جوار محبتش جای داد. از خدا می خواهم که در فرج با سعادت حضرت بقیه الله تعجیل فرماید، همان امامی که جهان در انتظار عدالت اوست و انشاء الله اگر شهید شدم در زمان ظهور آن حضرت در رکاب مبارکش دوباره به فیض شهادت نائل آیم. از طرف خانواده شهید