آرشیو چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۴، شماره ۱۸۴۷۲
حوادث
۱۵

سرتیپ احمدی مقدم: تلفات جاده ای را سال آینده 10درصدکاهش می دهیم

فرمانده نیروی انتظامی قول داد در سال آینده میزان جرایم و تلفات جاده ای 10درصد کاهش یابد.

سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم صبح دیروز در همایش سراسری فرماندهان نیروی انتظامی با بیان این که دولت و نیروی انتظامی در رفع بحران ها با درایت عمل کردند، گفت: نیروی انتظامی در سال جاری توانست بهترین رکورد را در کاهش جرایم به دست آورد به طوری که در سال جاری مطابق برآورد به عمل آمده سه تا پنج درصد در مجموع جرایم کاهش داشته ایم.

وی در خصوص نحوه برخورد ماموران پلیس با رانندگان اظهار داشت: تمامی ماموران پلیس در جاده ها موظف هستند بعد از ایست دادن به خودرو به جای آن که منتظر راننده باشند، خود به سمت راننده حرکت کنند در غیر این صورت حتما با آنها برخورد می شود.

وی افزود: این که افسران پلیس بعد از متوقف کردن خودرو در ماشین بنشینند و راننده موظف شود به سمت آنان برود جزو تخلفات است و مردم می توانند این تخلفات را با تلفن 197 اطلاع دهند و مطمئن باشند برخورد لازم صورت می گیرد.سرتیپ احمدی مقدم تصریح کرد: شهروندان بدانند هدف پلیس اصلاح رفتار است و جریمه کردن ملاک عمل نیست.

وی با اشاره به ارائه خدمات مختلف از سوی نیروی انتظامی به مردم گفت: در زمینه ارائه خدمات در راهنمایی و رانندگی توانستیم بیشتر از برنامه پیش بینی شده عمل کنیم به طوری که در سال جاری پیش بینی تعویض پلاک 400هزار خودرو را نمودیم که توانستیم ازاین رقم هم فراتر رویم.