آرشیو سه‌شنبه ۲۴ امرداد ۱۳۸۵، شماره ۷۸۴۳
شهرستان ها
۴

تا پایان سال جاری همایش بزرگ بین المللی پیامبراعظم (ص) در کرمان برگزار می شود

دومین جلسه ستاد بزرگداشت سال پیامبراعظم (ص) به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار و با حضور مشاور عالی استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر اعضا ستاد در محل استانداری برگزار گردید.

در این جلسه مهدی محبان مدیرکل ارشاد اسلامی استان با اشاره به تشکیل دبیرخانه ستاد بزرگداشت سال پیامبراعظم (ص) در اداره کل ارشاد گفت: تمامی برنامه های ستاد بصورت زمان بندی تهیه شده و از حالت تئوری خارج و آماده اجرا می باشند. مسئول دبیرخانه ستاد نیز با ارائه گزارشی برنامه های ستاد تا پایان سال جاری را برشمرد و گفت: تا پایان سال جاری همایش بین المللی پیامبراعظم (ص) با حضور علما اندیشمندان، اساتید و میهمانان داخلی و خارجی برگزار میگردد.

دکتر آقا ملایی افزود: به همین مناسبت بیش از 150 موضوع پیرامون ابعاد شخصیتی پیامبراعظم به فراخوان گذاشته می شود. وی از برگزاری سلسله بحثهایی با عنوان «نشستی در محضر پیامبراکرم (ص)» با طرح موضوعات مورد شبهه، نیازسنجی و مخاطب شناسی با حضور علما و اساتید مطرح کشور در استان و برگزاری پرسش و پاسخ هر 15 روز یکبار خبر داد و گفت: اولین نشست برگزار شده و دومین نشست با حضور حجه الاسلام دکتر بی ریا مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت بزودی برگزار می گردد.

دکتر آقا ملایی از برگزاری انتخاب کتاب سال پیامبر(ص)، تقدیر از پایان نامه ها و مقالات و پژوهشهایی با محوریت پیامبراعظم (ص)، مسابقه و پلاک نویسی، جشنوراه فرهنگی هنری سال پیامبراعظم (ص)، تحقیقات، کنگره شعر نبوی و مسابقه چهل حدیث بعنوان دیگر برنامه های ستاد یاد کرد.