آرشیو چهار‌شنبه ۲۴ آبان ۱۳۸۵، شماره ۳۴۹۸
صفحه آخر
۲۴

24 چهره ماندگار معرفی و تقدیر شدند

ششمین همایش «چهره های ماندگار» با تجلیل از بیست و دو تن از فرهیختگان علمی، فرهنگی و هنری داخلی و دو ایران شناس و ادیب خارجی شیفته فرهنگ و ادبیات فارسی، در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این همایش دکتر افسانه صفوی در رشته شیمی، دکتر هاشم رفیعی تبار در رشته نانوفناوری، دکتر کارو لوکس در رشته برق، دکتر منصور نیکخواه بهرامی در رشته مکانیک، دکتر علی اسلامی در رشته دامپزشکی، دکتر مجید سمیعی در رشته مغز و اعصاب، دکتر غلامرضا پورمند در رشته ارولوژی و دکتر غلامعلی افروز در رشته روانشناسی معرفی و تقدیر شدند.

دکتر علی محمد حق شناس در رشته زبان شناسی، دکتر جلیل تجلیل در رشته ادبیات فارسی و استاد سید علی موسوی گرمارودی در رشته شعر و دکتر میخائیل بوگالوبوف از دانشگاه سن پترزبورگ فرهیختگانی بودند که در حوزه زبان و ادبیات فارسی معرفی و تقدیر شدند. در رشته های هنری نیز استاد محمود ماهرنقش در رشته هنرهای تجسمی، استاد محمد نوری در رشته موسیقی، استاد جمشید مشایخی در رشته سینما، استاد یدالله کابلی در رشته خوشنویسی و استاد احمد رسول زاده در رشته دوبلاژ به عنوان چهره های ماندگار معرفی و تقدیر شدند. همچنین از مقام علمی و خدمات آیت الله عباسعلی عمید زنجانی به عنوان چهره ماندگار حقوق، دکتر علی رضاییان به عنوان چهره ماندگار مدیریت، دکتر غلامحسین شکوهی به عنوان چهره ماندگار تعلیم و تربیت، دکتر محمدحسین تمدن به عنوان چهره ماندگار اقتصاد، دکتر صادق آیینه وند به عنوان چهره ماندگار تاریخ، مهندس پرویز فتاح به عنوان چهره ماندگار سدسازی و دکتر علی بابا حاجی زاده استاد ایرانشناسی دانشگاه های جمهوری آذربایجان به عنوان چهره ماندگار ایرانشناسی تقدیر شد.