آرشیو یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۲۳۹۰۸
شهرستان ها
۸

برنامه های ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام(ره) و فتح خرمشهر در بوشهر

ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام(ره) و فتح خرمشهر با شرکت اعضا تشکیل شد. مدیرکل امور اجتماعی و انتخابات استانداری بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای عملیات فتح خرمشهر، بربرگزاری هرچه باشکوه تر هر دو سالگرد تاکید کرد.

خلیجی گفت: در همه امور، ما با رهنمودها و اندیشه های امام خمینی(ره) در ارتباط هستیم و باید با بهره گیری از اندیشه های امام راحل در جهت اعتلای نام ایران اسلامی بکوشیم.

وی افزود: سوم خرداد روزی بود که ما توانستیم قدرت معنوی ملت ایران را به رخ جهانیان بکشیم و جا دارد همه گروه های مختلف در کشور برای گرامیداشت این حماسه بزرگ تلاش کنند.

آدین مدیرکل بنیاد دفاع از ارزشهای دفاع مقدس استان بوشهر، برگزاری شعب شعر و قصه، غبارروبی گلزار شهدا، پخش

فیلم های دفاع مقدس، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و گردهمایی رزمندگان را از برنامه های این نهاد در سالگرد فتح خرمشهر عنوان کرد.

مدیرکل تربیت بدنی نیز از راه اندازی 5 طرح عمرانی در سوم خرداد خبر داد و گفت: استادیوم شهدای بوشهر، دالکی، سالن چند منظوره دویره و احمدی و سالن تکواندو طرحهایی هستند که در این روز به بهره برداری می رسند.

وردیانی افزود: همچنین در این روز، ورزشکاران در مراسم غبارروبی گلزار شهدا شرکت کرده و دوچرخه سواران نیز مسیر تربیت بدنی تا گلزار شهدا را رکاب می زنند.

معاون پژوهشی بنیاد شهید استان بوشهر نیز به مهم ترین برنامه های این سازمان در ایام فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: جشن پیروزی با حضور خانواده های جانباز و شهدا، قدردانی از جانبازان و آزادگانی که در فتح خرمشهر حضور داشتند و معرفی چهره های شاخص ایثارگری از مهم ترین برنامه های بنیاد شهید خواهد بود.