آرشیو دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۸۶، شماره ۳۷۸۴
ماجرا
۱۴

فرار از خانه به خاطر مردودی

تلاش های ویژه پلیسی برای کشف سرنخی از سرنوشت پسر 17ساله که به دلیل قبول نشدن در امتحانات تجدیدی فرار کرده است همچنان ادامه دارد.

پدر محمد که برای پیدا کردن وی و بازگرداندن او به خانه از اهواز راهی تهران شده است با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران به کارآگاهان گفت: 4 شهریور وقتی متوجه شدم پسرم نتوانسته نمرات قبولی بگیرد خیلی عصبانی شدم. با او به شدت برخورد کردم. اما هیچ وقت فکر نمی کردم محمد تصمیم به فرار از خانه بگیرد. صبح روز بعد که از خواب بیدار شدیم فهمیدم پسرم از خانه رفته است. همه جا را به دنبالش گشتیم اما نتیجه ای نداشت. تا این که 4 روز بعد یکی از دوستانش به خانه ما تلفن کرد و گفت: محمد به او زنگ زده و گفته که به تهران رفته است و دیگر هم به خانه برنمی گردد.

پدر محمد در ادامه گفت: بلافاصله به تهران آمدم و اول موضوع را با پلیس در میان گذاشتم بعد هم به هر جا که احتمال می دادم پسرم رفته باشد سر زدم اما خبری از او نیافتم.

می ترسم پسرم از دست برود او خیلی ساده و بچه است. نگرانم که گرفتار شبکه های فساد یا افراد شیاد و کلاهبرداری شود که او را به راه های خلاف بکشانند. می خواهم قبل از این که پسرم از دست برود او را پیدا کنم.

با دستور دادیار دادسرای جنایی تهران، تلاش ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران برای پیدا کردن این نوجوان 17 ساله اهوازی همچنان ادامه دارد.