آرشیو یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۸۸، شماره ۴۱۸۸
ایران اقتصادی
۱۸

روی تابلو

بانک تجارت به تابلوی بورس می آید

مدیرعامل بانک تجارت گفت: نام این بانک ظرف دو تا سه هفته آینده در تابلو بورس و اوراق بهادار درج خواهد شد. به گزارش ایرنا مجیدرضا داوری پیش بینی کرد: سهام بانک تجارت قبل از سهام سایر بانک ها در سال جاری به بخش خصوصی واگذار شود. وی با بیان آنکه، بانک تجارت برای واگذاری به بخش خصوصی به شرکت سهامی عام تبدیل شده است، افزود: این بانک تمام امور مربوط به واگذاری سهام را به پایان رسانده است.

آمادگی بیمه آسیا برای واگذاری

سال گذشته تمام تمهیدات لازم را برای ورود به حوزه خصوصی آماده کرده ایم به گونه ای که به محض حصول زمینه های لازم و اعلام مسئولان خصوصی سازی ظرف دو هفته آماده واگذاری هستیم.

به گزارش ایسنا، محمدعلی علیپور، مدیرعامل بیمه آسیا در مورد تمهیدات اندیشیده شده گفت: برای واگذاری شرکت و از آن مهمتر فعالیت در قالب یک بنگاه خصوصی، زیرساخت هایی لازم است که تمام آنها را خصوصا در مورد زیرساخت های مالی فراهم آورده است. وی تاکید کرد: از میان سه شرکت بیمه دولتی در آستانه واگذاری، بیمه آسیا بیشترین آمادگی را برای عرضه در بورس داراست.

صدور 36 رای قطعی توسط هیات داوری بورس

هیات داوری سازمان بورس و اوراق بهادار از ابتدای فعالیت خود در خردادماه سال، 1385 36 رای قطعی و لازم الاجرا را صادر کرده است.

به گزارش سنا، «غلامعلی میرزایی» دبیر هیات داوری سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: این هیات در مدت فعالیت سه ساله خود 162 جلسه برگزار کرده که بیشترین تعداد جلسات در سال 87 با صدور 14 رای بوده است.