آرشیو یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۸۸، شماره ۴۱۸۸
حوادث
۲۲

حادثه ها

فرار2 مجرم خطرناک از زندانی در امریکا

دو زندانی خطرناک از زندانی در امریکا فرار کردند.

به گزارش شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در پی فرار این دو تبهکار از زندانی در ایالت کنتاکی پلیس امریکا اعلام کرد زندانی های 20 و 25 ساله مسلح و خطرناک هستند که به احتمال زیاد تاکنون یک تن را نیز کشته اند.

سقوط پسر 20 ساله از آمبولانس هوایی

پسر کانادایی در ارتفاع هفت هزار متری از سطح زمین از آمبولانس هوایی بیرون پرید. آمبولانس هوایی «کینگ ایر 200» از «یلو نایف» در شمال غرب کانادا به «کمبریج بی» می رفت که ناگهان پسر 20 ساله بشدت هیجان زده شد و تصمیم گرفت در هواپیما را باز کند.خلبان و خدمه وقتی دیدند نمی توانند جلوی او را بگیرند به برج مراقبت پیغام دادند تا هنگام نشستن هواپیما روی باند دستگیرش کنند. اما پسر کانادایی با تمامی قدرت، در مجهز به چهار قفل را گشود و از هفت کیلومتری زمین بیرون پرید. تلاش برای یافتن پیکر قربانی ادامه دارد.

81 کشته و زخمی در تصادف اتوبوس های گردشگری

تصادف مهیب دو دستگاه اتوبوس حامل گردشگران در جنوب مکزیک، ده ها کشته و زخمی بر جا گذاشت. شامگاه جمعه یکی از بزرگراه های شهر «اوکوزوکواتلا» مکزیک شاهد برخورد مهیب دو دستگاه اتوبوس بود.در این حادثه دلخراش 19 مسافر در دم جان باخته و 62 تن زخمی شدند.کارشناسان در حالی سرگرم بررسی علت اصلی برخورد مرگبار هستند که با توجه به وخامت حال برخی آسیب دیدگان بیم افزایش شمار تلفات وجود دارد. این اتوبوس ها گردشگران را به استراحتگاه ساحلی «هاتولکو» می بردند.