آرشیو سه‌شنبه ۶ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۴۲۷۰
داخلی
۳

امیر دریادار سیاری خبر داد: زیرساخت های اجرای برنامه ها در نیروی دریایی فراهم شده است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی در بحث تعمیرات اساسی یگان های شناور، سطحی و زیرسطحی موفقیت خوبی داشته که این نتیجه آمادگی یگان های این نیرو است.

امیر دریادار حبیب الله سیاری در بازدید از آمادگاه ناوگان جنوب در جمع فرماندهان این آمادگاه ادامه داد: امروزه علم پشتیبانی در دنیا تغییر کرده است و هر روز در حال پیشرفت می باشد و این آمادگاه که مسئولیت پشتیبانی از مناطق جنوب و سواحل را برعهده دارد، باید بتواند متناسب با تهدیدات وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد.

وی خطاب به پرسنل این آمادگاه با بیان این که سعی و تلاش شما عزیزان باید پیشبرد هرچه بهتر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی باشد، افزود: برای اجرای برنامه های جدید نیروی دریایی ارتش زیرساخت هایی نیاز است که همه این زیرساخت ها و امکانات هم اکنون در نیروی دریایی ارتش فراهم شده است.

امیر سیاری ادامه داد: همچنین اتمام کار ناوشکن جماران به عنوان نقطه عطف در بحث نوسازی و بومی سازی بسیار مهم و موفقیت آمیز بوده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین در بازدید از آمادگاه ناوگان جنوب در منطقه سیرجان از نزدیک با ناویان این آمادگاه دیدار کرد و گفت: امروز یک وجب از مرزهای ما در زمین و هوا تحت حاکمیت دشمن قرار نگرفته است و این یعنی ما پیروز شده ایم.