آرشیو چهارشنبه ۲۵‌شهریور ۱۳۸۸، شماره ۱۸۹۸
ورزش
۳۱

منهای فوتبال

افتتاح کمپ تمرینی حدادی در آمریکا

حامد حدادی در آستانه آغاز فصل جدید رقابت‎های حرفه ای لیگ بسکتبال NBA اقدام به تشکیل کمپ تمرینی ویژه جوانان ایرانی مقیم آمریکا کرده است.

این نخستین کمپ سالانه ملی‎پوش بسکتبالیست کشورمان بود که پیش از آغاز فصل 10-2009 مسابقات NBA در دانشگاه «نورتریج» در منطقه «سن فرناندو ولی» کالیفرنیای جنوبی برگزار شد.

حدود 100 بازیکن ایرانی در این کمپ دو روزه شرکت داشتند. جوانان ایرانی شرکت کننده 6 تا 18 ساله بودند.

نخستین کلاس بین المللی داوری ژیمناستیک در تهران

کلاس داوری بین المللی ژیمناستیک سیکل 12 با حضور مدرس فدراسیون جهانی از امروز در تهران آغاز می شود.

این دوره آموزشی با حضور 29 شرکت کننده از ایران و یک شرکت کننده از عراق به مدت سه روز به مدرسی «کاراکسونی» نایب رییس کمیته فنی فدراسیون جهانی و مدرس فدراسیون جهانی ژیمناستیک برگزار می شود.

این دوره آموزشی بین المللی از 25 شهریورماه تا 28شهریور ماه در خانه ژیمناستیک شهید آذرپی دنبال خواهد شد.

رکابزنان عازم دو جام جهانی می شوند

مدیر تیم های ملی کشورمان ضمن ابراز رضایت از برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی کشورمان در پیست مجموعه ورزشی آزادی، از اعزام رکابزنان به کاپ آسیایی تایلند و دو جام جهانی در سال جاری خبر داد. علی زنگی آبادی گفت: اردوهای تیم ملی پیست در شرایط مطلوبی تحت هدایت «برونو بویگاس» در مجموعه آزادی در حال پیگیری است و امیدوارم با اعزام تیم به رقابت های کاپ آسیایی تایلند بتوانیم ارزیابی مناسبی را از تمرینات تیم انجام دهیم.

پانگ یان: تیم سانشوی بانوان درکانادا نتیجه می گیرد

سرمربی چینی تیم ملی سانشوی بانوان گفت: با توجه به آمادگی سانشوکاران و وضعیت ایده آل تمرینات، شرایط برای نتیجه گیری در مسابقات جهانی کانادا فراهم است.

«پانگ یان» با بیان این مطلوب افزود: خوشبختانه با برگزاری تمرینات فشرده و اردوهای منظم توانسته ایم که مو به مو برنامه های دقیق و مدون خود را پیش ببریم و این در حالی است که سانشوکاران هم قدم به قدم برنامه های ما را اجرا می کنند.

وی درمورد نتیجه گیری و کسب مدال در تورنتو تاکید کرد: همان طور که گفتم شرایط سانشو کاران بسیار مساعد است و پیش بینی می کنم با وضع موجود بتوانیم نتایج قابل قبولی در کانادا کسب کنیم.