آرشیو چهارشنبه ۲۵‌شهریور ۱۳۸۸، شماره ۱۸۹۸
بازار دیجیتال
۲۶
بازارکده-

مدیرعامل زیرساخت: مزایده ارائه خدمات VOIP دوباره برگزار می شود

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: مزایده انتخاب پیمانکار ارائه خدمات ارتباط تلفنی اینترنتی (VOIP) طی ماه های آینده دوباره برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، «محمدباقر ظهوری فر» افزود: این مزایده به منظور فراهم آوردن شرایط لازم برای فعالیت پنج شرکت یا کنسرسیوم در این حوزه دوباره برگزار خواهد شد.

وی افزود: اصلاح بندهایی از شرایط مزایده برای شرکت کنندگان در آن، از دیگر دلایل برگزاری مجدد این مزایده محسوب می شود. ظهوری فر گفت: سال گذشته مزایده این پروژه برگزار شده بود که به واسطه آن انتقال ترافیک وارده و صادره بین الملل به شرکت های برنده واگذار شد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت تصریح کرد: براساس آن مزایده، سه شرکت مجوز ارائه خدمات VOIP را به منظور ارائه سرویس مطلوب و با قیمت مناسب به مشترکان دریافت کردند. به گفته ظهوری فر، این شرکت ها در زمان حاضر فعال بوده و به واسطه بازاریابی هایی که انجام داده اند، توانسته اند ترافیک مورد استفاده خود را نسبت به ماه های نخست به حد قابل قبولی، افزایش دهند. وی با تاکید بر اینکه این مزایده به منظور مشارکت بیشتر بخش خصوصی در این عرصه دوباره برگزار می شود، گفت: سه شرکت فعال در این حوزه، در مزایده مذکور از اولویت های نخست محسوب خواهند شد.