آرشیو شنبه ۲ آبان ۱۳۸۸، شماره ۲۰۸۴
حوادث
۱۱

نزاع مرگبار دو مسافر کش بر سر سوار کردن مسافر

درگیری دو راننده مسافر کش در ورامین بر سر مسافر به مرگ یکی از آنها منجر شد.

سرهنگ احمد قاسم آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ورامین با اعلام این خبر افزود: ساعت 8 شب هشتم شهریور ماه امسال در پی تماس تلفنی شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی 110 ورامین، گزارشی از وقوع درگیری دسته جمعی در ایستگاه مسافربری باقرآباد دریافت شد و بلافاصله ماموران کلانتری 15 به محل اعزام شدند و مشاهده کردند یکی از طرفین دعوا به علت جراحت شدید از ناحیه سر بیهوش و ضاربان از محل متواری شده اند. بلافاصله با هماهنگی عوامل اورژانس، مصدوم به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین افزود: با انجام تحقیقات از شاهدان درگیری مشخص شد فردی به نام «غلامرضا ت» با مصدوم به نام «غلامرضا س» بر سر سوار کردن مسافر درگیر و «غلامرضا ت» با جمع کردن چند تن از دوستانش با میله آهنی و چوب به مصدوم حمله ور شد و او را مورد ضرب و شتم قرار داد و به محض بیهوش شدن «غلامرضا س»، او همراه دوستانش از صحنه درگیری گریخت.

قاسم آبادی ادامه داد: ماموران محل سکونت متهمان را شناسایی کردند و برای دستگیری آنها اعزام شدند ولی همگی خانه هایش را ترک کرده و در مکان نامعلومی مخفی شده بودند.

وی اظهار داشت: موضوع در حال رسیدگی در کلانتری بود که 15 روز بعد از واقعه مصدوم 17ساله در بیمارستانی در تهران بر اثر ضربه مغزی جان خود را از دست داد و پرونده به پلیس آگاهی ورامین ارجاع شد.

فرمانده پلیس ورامین افزود: در ادامه پیگیری ها، با هماهنگی مراجع قضایی تعدادی از بستگان متهم به قتل به جرم فراری دادن متهمان بازداشت شدند و سرانجام کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه تمامی افراد شرکت کننده در نزاع دسته جمعی را شناسایی و در یک عملیات ضربتی همگی را دستگیر کردند.

سرهنگ قاسم آبادی خاطرنشان کرد: در بازجویی از متهمان ابتدا هیچ یک به قتل اعتراف نکردند ولی با ادامه تحقیقات و ارائه دلایل و مدارک به دست آمده «غلامرضات» قتل را پذیرفت و گفت: حین درگیری یک لحظه کنترل خود را از دست دادم و با میله ضربه یی به سر مقتول وارد کردم. بنابر این گزارش با تکمیل پرونده، متهمان به دادگاه معرفی شدند که برای همگی قرار بازداشت موقت صادر شد و آنها روانه زندان شدند.