آرشیو شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۸۹، شماره ۴۴۸۵
ورزشی
۲۵

اخبار کوتاه

تمدید باقری با پرسپولیس

کریم باقری، سرگروه تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد. با این که هنوز 3 هفته به پایان رقابت های لیگ برتر باشگاه ها باقی مانده است، با پیشنهاد کادر فنی و حبیب کاشانی سرپرست باشگاه، باقری موافقت کرد قراردادش را تمدید کند.

استقبال از عابدزاده

احمدرضا عابدزاده، مربی جدید تیم فوتبال استیل آذین در جمع این تیم حاضر و به بازیکنان معرفی شد و علی کریمی، مهدی مهدوی کیا و علیرضا نیکبخت واحدی نیز از وی استقبال کردند. عابدزاده در این روز گفت: با ورود به این تیم خاطرات گذشته ام با پرسپولیس زنده شد.

شاهرودی، دستیار پیروانی

«رضا شاهرودی» دستیار اول افشین پیروانی، سرمربی تیم فوتبال استیل آذین شد. شاهرودی از این پس به عنوان دستیار اول در کنار پیروانی فعالیت خواهد کرد.

سوریان در اردوی تیم ملی

حمید سوریان فرنگی کار وزن 55 کیلوگرم کشورمان به جمع اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی اضافه شد. نام این کشتی گیر از جمع دعوت شدگان به اردو از قلم افتاده بود.

عذرخواهی یا ارائه دلایل

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان خواست که الشبابی ها در مورد موضعگیری هایشان درباره تیم فوتبال سپاهان ایران یا توضیحات قانع کننده درباره میزبانی این باشگاه ارائه دهند و یا این که به طور رسمی از این باشگاه عذرخواهی کنند وگرنه با جریمه مالی AFC مواجه خواهند شد.