آرشیو سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۹، شماره ۱۹۶۴۷
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

اکبر پونز: من ضرورت حمله نظامی آمریکا به ایران را نفی نمی کنم امالله!

یک مهره سکولار و فاسد در جبهه ضدانقلاب گفت حمایت آمریکا از دولت های سرکوبگر، سکولار و فاسد در خاورمیانه موجب روی کار آمدن اسلامگرایان در منطقه شده است.

اکبر پونز به تازگی مواجب مزدوری و خیانت خود را که تا مرز انکار امام زمان(عج) پیش رفت، در پوشش جایزه میلتون فریدمن دریافت کرد و جالب این که فریدمن از مشاوران و حامیان دیکتاتور کودتاگر و سفاک شیلی به شمار می رفت.

وی با تاسف از درماندگی آمریکا مقابل جمهوری اسلامی ایران گفت: بحث بر سر این نیست که ایران نباید مورد تهاجم نظامی قرار گیرد]![بلکه بحث بر سر این است که حتی سخن گفتن از حمله نظامی به سود بنیادگران حاکم در ایران است. افزایش تحریم های اقتصادی هم منجر به سرنگونی رژیم نمی شود.

وی در عین حال به این واقعیت نپرداخت که همین امروز هم حمایت آمریکا و رژیم های مستکبر غربی از جریان های ضدانقلاب سکولار و فاسد باعث رشد اسلامگرایی و بنیه های ملی و دینی جمهوری اسلامی، می شود و از این جهت تفاوت چندانی میان سلطنت طلبان با عناصر وابسته گرا وجود ندارد. از جمله باید متذکر شد که شخص اکبر پونز با بلاهت های خود اغلب دست جریان های منافق و نفوذی را رو کرده و کمک شایانی در شناسایی ماهیت جریان های سکولار وابسته ایفا کرده است.