آرشیو سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۹، شماره ۱۹۶۴۷
اخبار اقتصادی
۴

میرکاظمی در آیین خاکسپاری 3 شهید گمنام در وزارت نفت: کارکنان وزارت نفت همیشه در راه شهدا خواهند بود

وزیر نفت با تاکید بر پایبندی کارکنان صنعت نفت در ادامه مسیر راه شهدا گفت: با شهدا عهد می بندیم که هیچ گاه از مسیرشان دور نشویم و همیشه در راهشان باقی بمانیم.

سیدمسعود میرکاظمی ظهر دیروز در آیین خاکسپاری سه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در وزارت نفت، افزود: این توفیقی برای وزارت نفت است که امروز این سه شهید بزرگوار در این مکان(وزارت نفت) به خاک سپرده می شوند.

وی اظهار داشت: با حضور پیکر مطهر شهدا در صحن وزارت نفت، اعلام می کنیم همیشه پاسدار راه شما خواهیم بود و خدا نکند که روزی از مسیرتان دور شویم.

میرکاظمی تصریح کرد: شهدا حتما به این منطقه(وزارت نفت) دعوت شده بودند و ما باید به خودمان ببالیم که شاهد حضور این پروانه ها در این وزارتخانه باشیم.

وزیر نفت با تاکید بر این که آنچه داریم از ازخودگذشتگی شهدا داریم، گفت: خداوند این توفیق را به ما بدهد که مسیر شهدا را درک کنیم تا بتوانیم ادامه دهنده راهشان در سایه ولایت باشیم.

پس از سخنرانی وزیر نفت با مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت، مدیران و کارکنان وزارت نفت به عزاداری ام ابیها(س) پرداختند.

یادآور می شود پیکر سه شهید هشت سال دفاع مقدس صبح دیروز از میدان هفت تیر بر دوش ملت مسلمان ایران به سمت مقبره الشهدای احداث شده در صحن وزارت نفت تشییع و با حضور وزیر نفت و مدیران ارشد این وزارتخانه به خاک سپرده شد.

این شهدا در عملیات های بیت المقدس و مسلم ابن عقیل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و پس از 82 سال پیکر پاکشان به خاک سپرده شد.