آرشیو چهار‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۹، شماره ۱۹۶۴۸
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

موسوی نگران ریزش نیرو هنگام حمله به آیت الله خمینی است

یک همکار فراری روزنامه های زنجیره ای فاش کرد میرحسین موسوی مشکلی برای تخطئه مواضع امام خمینی ندارد اما نگران ریزش بیشتر نیرو در جنبش سبز است.

ن.ک که اکنون عضو شورای مدیریت سایت ضدانقلابی روزنت است، از اینکه سران فتنه سبز علنا خواستار عبور از خط امام نمی شوند، انتقاد کرد و از جمله از آنها خواست علیه حکم امام برای اعدام تروریست های وابسته به گروهک ها موضع بگیرند.

وی درباره استنکاف موسوی و خاتمی و کروبی از این امر در سایت خودنویس نوشت: یکی از نزدیکان موسوی به من گفت که نگرانی او، ریزش نیرو است. آنها باید تکلیفشان را یکسره کنند.

گفتنی است اغلب عناصر فراری زنجیره ای هم اکنون پیوند کاملی با گروهک های تروریستی نظیر منافقین برقرار کرده اند و این در حالی است که دست این گروه ها تا مرفق به خون مسئولان منتخب ملت ایران و هزاران شهروند بی گناه آلوده است.

اغلب گروهک های ضد انقلاب در خیانت هایی نظیر جاسوسی برای سفارتخانه های خارجی، مشارکت عملی در کودتا و تجزیه طلبی، برپایی آشوب و اغتشاش، و تلاش برای براندازی نظام و انقلاب اسلامی طی 30 سال گذشته نقش آفرینی کرده اند و اگر هوشیاری و صلابت حضرت امام در برابر این گروهک های جعلی نبود، آنها رویدادهایی نظیر کودتای 28 مرداد و کودتای پینوشه علیه دولت ملی سالوادور آلنده در شیلی را در ایران عملی می کردند.

شایان ذکر است بسیاری از مواضع سران فتنه از جمله موسوی طی یک سال اخیر در تعارض مبنایی با رویکرد حضرت امام(ره) است. بسترسازی برای شعار انحرافی جمهوری ایرانی و حذف اسلام، زمینه سازی برای حذف شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، معارضه منافقانه با ولایت فقیه و رای مردم (جمهوریت)، ائتلاف پنهان با گروه های ضداسلام و انقلاب، تخطئه سیاست اصولی جمهوری اسلامی در دفاع از آرمان فلسطین، نقش آفرینی در پروژه آمریکایی-صهیونیستی آشوب، تحریک به محاربه، میدان دادن به نفاق و منافقین و به هم زدن مرز نیروهای انقلاب با جبهه استکبار و عوامل و... از جمله خیانت های موسوی و در تعارض با مبانی خط امام خمینی است.

منافقین هوادار موسوی در روز 16آذر تصویر حضرت امام خمینی را به آتش کشیدند و 3 هفته بعد حرمت شکنی را به ساحت امام حسین در روز عاشورا (6دی88) کشاندند.