آرشیو یکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۸۹، شماره ۷۰۹۷
اجتماعی
۲۲

پیام مردم

تهران - یک شهروند: اخیرا شهرداری در بعضی از مناطق و بر روی بعضی از تیرهای چراغ برق پلاکاردی می چسباند که بر روی آن نوشته شده است «در مواقع دیدن لاشه موش به سامانه 137 اطلاع دهید» بنده که متوجه نشدم یعنی چه؟! اگر موشی دیدیم نمی توانیم دست وپایش را ببندیم و به 137 زنگ بزنیم؟ خوب بود شهرداری کارت تلفن و یا سکه هم در اختیار ما شهروندان می گذاشت!

تهران - تلفن به خط ارتباطی: مدتی است که در تهران بیشتر خطوط اتوبوسرانی را ریالی کرده اند. متاسفانه بعضی از خطوط سرویس دهی مناسبی به مسافران ندارند، از جمله این خطوط خط استاد معین به میدان انقلاب و بالعکس است. جا دارد مسئولین محترم شرکت واحد برای قشر محروم سرویس دهی مناسبی انجام دهند تا مشکلی برای آنان پیش نیاید.

گیلان(رشت)- داوود فکوری (تلفن محفوظ): بنده کارمند کمیته امداد شهرستان رشت بودم. از کار اخراج شدم و با شکایت به دیوان عدالت حکم بازگشت به کار برایم صادر شد. اما حدود دو سال است که کمیته امداد مرکز از اجرای حکم دیوان عدالت سر باز می زند. از مسئولین مربوطه و

دست اندرکاران کمیته امداد امام خمینی(ره) تقاضای اجرای حکم دیوان عدالت اداری و رسیدگی به مشکل خود را دارم.

نارمک- یک شهروند: می خواستم عرض کنم که چراغ های روشنایی خیابان گلبرگ شرقی و یا همان خیابان142 تهرانپارس- حدفاصل اتوبان شهید باقری تا هفت حوض خاموش است با توجه به اینکه این خیابان یکی از خیابان های اصلی منطقه است از اداره برق خواهش می کنیم به این مشکل رسیدگی کند.

تلفن به خط ارتباطی: از شرکت برق منطقه ای بوعلی درخواست می شود نسبت به نصب چند پایه چراغ روشنایی در پیچ ورودی خیابان خواجه نصیرالدین طوسی که از سه راه آیت الله طالقانی منشعب می شود اقدام نماید.