آرشیو سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۸۹، شماره ۲۹۶۰
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

«اتوبوس» به شبکه یک رسید

همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) تله فیلم اتوبوس تولید شبکه استانی نور آماده پخش از شبکه یک سیما شد.

فیلم تلویزیونی «اتوبوس» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و تهیه کنندگی یحیی منصورموید به سفارش صداوسیمای مرکز قم تولید شده است.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور مجلس و استان ها، این فیلم روایت داستان عده ای مسافر است که در یک اتوبوس به سمت شهر قم حرکت می کنند. در میان آنها جوانی است ظاهرا مبهوت که فرش و روزنامه ای خاص را به همراه دارد. او در این روزنامه خبرهایی می خواند که گویا مرتبط به آینده ای نزدیک است و رخدادهای آن یکی یکی به وقوع می پیوندد. در این فضای عجیب آدم هایی حضور دارند که به قتل رسیده اند و تصویر و خبر کشته شدن تعدادی از آنها در این روزنامه آمده است. این جوان قرار بوده فرش را به عنوان نذری البته به توصیه پدر و مادرش به حرم حضرت معصومه(س) ببرد که در این میان با زنی جوان روبه رو می شود.شاهرخ فروتنیان، حبیب دهقان نسب، محسن قاضی مرادی و مونا فرجاد از بازیگرانی هستند که در فیلم تلویزیونی «اتوبوس» به ایفای نقش پرداخته اند.فیلمنامه این تله فیلم به قلم سنبل نفریه به نگارش درآمده و داریوش صادق پور صدابرداری و صداگذاری، رضا شیخی تصویربرداری و حسین غضنفری نیز تدوین «اتوبوس» را به عهده داشته اند.این فیلم جمعه 16 مهرماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.