آرشیو پنج‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۸۹، شماره ۴۶۲۵
ورزشی
۲۵

خبر

قهرمانی مقتدرانه تیم ب در جام شیخ راشد

تیم والیبال ب ایران قهرمان جام شیخ راشد امارات شد. شاگردان پیمان اکبری روز گذشته مقابل لبنان قرار گرفتند و در سه ست متوالی این تیم را پشت سر گذاشتند. تیم ایران به ترتیب با نتایج 25 بر 20، 25 بر 11 و 25 بر 23 حریف را شکست داد تا بدون شکست قهرمان شود.

سفر مشحون به لبنان

«محمود مشحون» رئیس فدراسیون بسکتبال ایران و رئیس کنفدراسیون غرب آسیا در اجلاس دو روزه لبنان شرکت می کند. در این اجلاس درباره نخستین دوره رقابت های باشگاه های بسکتبال غرب آسیا بحث خواهد شد. در این مسابقه ها تیم های ایران، اردن، لبنان، سوریه، چین و عراق شرکت می کنند.

ایران میزبان بدمینتون غرب آسیا

کنفدراسیون بدمینتون آسیا با میزبانی ایران برای برگزاری نخستین دوره رقابت های باشگاه های غرب آسیا در اصفهان موافقت کرد. بدین ترتیب این مسابقات خردادماه سال آینده با حضور تیم های برتر منطقه و سه تیم از کشورمان در اصفهان برگزار می شود

هندبال ایران در جایگاه 56 جهان ایستاد

هندبال ایران در آخرین رده بندی فدراسیون جهانی در مجموع هر دو بخش مردان و زنان در مکان 56 جهان قرار گرفت. در این رده بندی تیم ایران تنها با کسب مقام در رده سنی جوانان با امتیاز در رده 56 قرار گرفته است. تیم های آلمان، روسیه و دانمارک با کسب بیشترین امتیاز در رده های اول تا سوم جهان ایستادند.