آرشیو دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۸۹، شماره ۲۹۸۳
حوادث
۱۹

هلاکت شرور فراری در فارس

شرور فراری که تحت تعقیب پلیس بود، در جریان درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی در استان فارس به هلاکت رسید.

به گزارش پلیس، سردار مویدی، فرمانده انتظامی فارس در این رابطه گفت: عباس متهم دارای سوابق بسیار از جمله حمل و نگهداری مواد مخدر، سرقت مسلحانه، زورگیری و قتل و ایجاد رعب و وحشت در منطقه بود.

فرمانده انتظامی فارس افزود: این شرور با تشکیل باند تبهکاری در منطقه چاهورز شهرستان لامرد اقدام به اعمال خلاف و سلب امنیت شهروندان در استان فارس و استان های مجاور می کرد.

سرکرده باند به اتهام قتل تحت تعقیب بود

سردار مویدی یادآور شد: این شرور به همراه همدستان خود در روز عید فطر سال 87 رئیس شورای دهستان چاهورز را کشتند و بلافاصله از منطقه متواری شدند و تاکنون با تغییر روش و شیوه های خود به ترانزیت مواد مخدر و سرقت های مسلحانه اقدام می کردند.

فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و خواست مردم منطقه، از مدت ها پیش این پرونده در دستور کار جدی پلیس قرار گرفت و با به کارگیری روش های اطلاعاتی شامگاه شنبه مخفیگاه سرکرده باند شرارت در یکی از محله های حومه شهر شناسایی شد.

ماموران با هماهنگی قضایی برای دستگیری متهم به محل فوق اعزام شدند و با اخطار به متهم از او خواستند خود را تسلیم کند ولی متهم توجهی به اخطار ماموران نکرد و به سوی آنها تیراندازی کرد تا ازحلقه محاصره ماموران فرار کند، که موفق نشد و در پی تیراندازی متقابل از سوی پلیس به هلاکت رسید و به این ترتیب پرونده زندگی این شرور برای همیشه بسته شد.

بنابراین گزارش، ماموران آگاهی فارس جستجوی ویژه ای را برای یافتن دیگر اعضای فراری این باند را آغاز کرده اند تا پس از دستگیری آنها راز فعالیت های تبهکارانه سرکرده باند - مرد کشته شده - فاش شود.