آرشیو چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۹، شماره ۱۹۸۸۹
اخبار کشور
۲

کوثری: آنها که سردار فضلی را تخریب می کنند صدای یک گلوله را هم در جبهه نشنیده اند

یکی از فرماندهان دفاع مقدس تاکید کرد که اگر کسانیکه حاج علی فضلی را تخریب می کنند یک دقیقه و یا حتی یک ثانیه در جبهه حضور داشتند امروز جرات نمی کردند به ایشان اهانت کنند.

«محمد کوثری» در گفت وگو با فارس، در واکنش به تکاپوی یک جریان منحرف سیاسی برای حمله به ارزش های انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران گفت: هر جریان و گروهی که سپاه پاسداران و سردارانی چون حاج علی فضلی را تخریب می کنند، حقیقتا انحراف در فکر و عمل دارند.

وی با بیان اینکه سازمان های امنیتی کشور باید هتاکان به سردار فضلی را شناسایی و مجازات کند، افزود: این افراد تازه به دوران رسیده باید بدانند که اگر امثال حاج علی فضلی نبودند تکلیف آنها مشخص نشده بود و امنیت امروز آنها حاصل رشادت های سردارانی چون فضلی است.

فرمانده اسبق لشگر 27 محمد رسول الله، با بیان اینکه حاج علی فضلی برای حراست از نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران تمام جان خود را در راه انقلاب و ایران گذاشته است، تصریح کرد: علی فضلی یک بسیجی است که 50 درصد جانبازی دارد و اگر از موی سر تا نوک ناخن های پای فضلی را ببینید در تمام بدن او نشانه هایی از دفاع مقدس وجود دارد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که خود از جانبازان دوران دفاع مقدس است در پاسخ به این سوال که چرا یک جریان منحرف سیاسی تخریب سردار فضلی را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: اگر این افراد یک دقیقه و یا حتی یک ثانیه در جبهه حضور داشتند و یا صدای یک تیر را در منطقه عملیاتی می شنیدند امروز جرات نمی کردند به حاج علی فضلی اهانت کنند؛ اینها که نسنجیده علیه فضلی سخن می گویند صدای یک گلوله را هم در جبهه نشنیده اند.

وی با بیان اینکه تخریب افرادی چون علی فضلی از شایستگی ها و ارزش های او کم نمی کند، گفت: این رفتارها موجب محبوبیت حاج علی فضلی در بین جوانان خواهد شد.