آرشیو چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۹، شماره ۱۹۸۸۹
اخبار کشور
۳

نماینده مردم تهران در مجلس: هشدارهای قبلی درباره مکتب ایرانی در حال تحقق است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه سفر ملک عبدالله به تهران یک خطای استراتژیک است، هشدارهای قبلی درباره مکتب ایرانی را در حال تحقق خواند.

پرویز سروری در گفت وگو با مهر، با اشاره به اینکه امیدوارم خبر سفر ملک عبدالله پادشاه اردن به تهران صحت نداشته باشد گفت: اگر این سفر انجام شود، یک خطای فاحش استراتژیک رخ داده است که در صفحه ذهن ملت های مسلمان باقی خواهد ماند.

وی افزود: هیچ معنایی ندارد زمانی که ملت های منطقه در خون شناور هستند و دیکتاتورها دستور شلیک به آنها را صادر کرده اند با حاکمان این کشورهای استبدادی رابطه سیاسی برقرار کنیم.

سروری تاکید کرد: نه ملت و نه نمایندگان هرگز در برابر چنین خطای فاحشی کوتاه نخواهند آمد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه هشدارهای قبلی مان درباره مکتب ایرانی به واقعیت نزدیک می شود اظهار داشت: کسانی که به جای مکتب اسلامی، مکتب ایرانی را مطرح می کردند امروز از امت اسلامی فاصله می گیرند و عامل وحدت مسلمانان رابه عامل تشتت و تفرقه تبدیل می کنند و ما نگران این مسائل هستیم.

وی در پایان تصریح کرد: باید همه تابع ولایت باشیم که رسما اعلام کردند این موضوع ریشه اسلامی دارد و هر تحلیل دیگری در این زمینه می تواند آفت جدی باشد.