آرشیو چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۹، شماره ۱۹۸۸۹
اخبار کشور
۳

فولادگر: اعضای شورای مرکزی احزاب منحله نمی توانند در حزبی فعالیت کنند

عضو کمیسیون ماده 10 احزاب، با بیان اینکه افراد فعال در احزاب منحله مشارکت و مجاهدین نمی توانند در حزبی فعالیت کنند، اظهار داشت: اعضای احزاب منحله نمی توانند جایگزین افراد در حزبی شوند که متقاضی ها و شورای مرکزی آن پیشتر مجوز گرفته اند.

حمیدرضا فولادگر عضو کمیسیون ماده 10 احزاب در گفت وگو با فارس، درخصوص انتشار برخی اخبار مبنی بر فعالیت احزاب منحله مشارکت و مجاهدین در قالب تشکلی جدید، گفت: اگر اعضای این احزاب بخواهند در حزب جدیدی فعالیت کنند باید تقاضای مجوز کنند.

وی با بیان اینکه افراد فعال در احزاب منحله مشارکت و مجاهدین نمی توانند در حزبی فعالیت کنند، اظهار داشت: اعضای احزاب منحله نمی توانند جایگزین افراد در حزبی شوند که متقاضی ها و شورای مرکزی آن پیشتر مجوز گرفته اند.

نماینده مردم اصفهان با اشاره به اینکه کمیسیون ماده 10 احزاب با حزبی به دلیل اینکه اصلاح طلب است برخورد نمی کند، گفت: تنها با حزبی برخورد می شود که رفتار قانون شکنانه داشته باشد و بخواهد در مسیر فتنه گران قبلی و براندازان فعلی حرکت کند.

وی تصریح کرد: برخورد با احزاب منحله مشارکت و مجاهدین نیز به دلیل رفتار ساختارشکنانه، آشوب طلبانه و براندازانه آنها در فتنه 88 بود.

عضو کمیسیون ماده 10 احزاب در پایان تصریح کرد: اگر ثابت شود که افراد احزاب منحله در حزبی جدید فعالیت می کنند حتما با آنها برخورد خواهد شد.