آرشیو چهار‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۹، شماره ۱۹۸۸۹
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

طرح نوروزی کمیته امداد و رفاه تا 29 اسفند ادامه دارد

به دنبال امضای تفاهمنامه همکاری بین فروشگاه های زنجیره ای رفاه و کمیته امداد، تا 29 اسفند خانواده ها و نیکوکاران می توانند کالاهای خود را جهت هدیه به نیازمندان با تخفیف ویژه از این فروشگاه ها خریداری کنند.

سعید ستاری دیروز در جمع خبرنگاران با اشاره به امضای تفاهمنامه همکاری بین امداد و فروشگاه های زنجیره ای رفاه در سطح کشور افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده، خانواده ها و نیکوکاران می توانند با حضور در این فروشگاه ها کالاهای موردنیاز محرومان را تهیه کنند و از طریق غرفه هایی که در فروشگاه ها مستقر است هدایای خود را تا قبل از تحویل سال به فرد نیازمند موردنظر خود اهدا کنند.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد اضافه کرد: هدف از اجرای طرح نوروزی رفاه و امداد برای نیازمندان، افزایش حمایت بیشتر از این قشر است و مجموعه امداد تلاش دارد تا قبل از آغاز سال نو هدایای تهیه شده را به دست نیازمندان برساند.

وی افزود: علاوه بر کیفیت بالای اجناس ارائه شده در فروشگاه های زنجیره ای رفاه در طرح نوروزی رفاه و امداد، مسئولان فروشگاه های زنجیره ای رفاه تخفیف ویژه ای را برای خرید اجناس موردنیاز محرومان توسط هموطنان ارائه خواهند کرد.